تکمیل رینگ چهارم از بار ترافیکی رینگ سوم می‏کاهد

شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان: تکمیل رینگ چهارم از بار ترافیکی رینگ سوم می‏کاهد

اصفهان-افسانه خدایی
شهردار اصفهان گفت: تسهیل ترددهای شهری، کاهش ترافیک رینگ سوم و کاهش آلاینده ها از مزیت‏های رینگ چهارم است که بر همین مبنا، شهرداری اصفهان برای تامین مالی آزادسازی بخش‏هايی در محدوده شهر، تصمیم‎هایی را گرفته است.
علی قاسم زاده در جلسه بررسی پیشرفت طرح‎های عمرانی شهرداری اصفهان، با اشاره به بررسی روند پیشرفت و مشکلات حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان در جلسه‏ای با حضور مدیران شهری اصفهان اظهار کرد: برای برون رفت از مشکلات، راه‏حل‏های لازم مطرح و تصمیم گیری شده است.
وی ادامه داد: مسیر 2.5 تا 4 کیلومتر رینگ چهارم وارد مرحله اجرایی و عمرانی شد تا در امتداد مسیرهای ساخته شده در این رینگ، تکمیل این طرح بزرگ شهری متناسب با جمعیت رو به افزایش اصفهان سریع‎تر اجرایی شود.
شهردار اصفهان به تسهیل ترددهای شهری، کاهش ترافیک رینگ سوم و کاهش آلاینده ها
به عنوان مزیت‎های رینگ چهارم اشاره و تصریح کرد: البته بخش‎هایی از رینگ چهارم خارج از محدوده شهر اصفهان است که برای آزادسازی این بخش‏ها نیاز
 به تعامل استانداری و شهرداری‎های مربوطه داریم.
 عملیات اجرایی کیلومتر2.5 تا 4 حلقه حفاظتی آغاز شد
همچنین، ایرج مظفر با اشاره به تکمیل پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان به عنوان یکی از طرح‎های کلیدی شهر، اظهار کرد:در تلاش هستیم اولویت نخست رینگ چهارم از کیلومتر صفر تا نهم رینگ حدفاصل تقاطع سردار شهید سلیمانی تا اتصال به خیابان‌های تابان و آسمان را تا سال ۱۴۰۱ تکمیل کنیم.
وی ادامه داد: بر همین مبنا، همزمان عملیات اجرایی کیلومتر2.5 تا 4 حلقه حفاظتی که جز اولویت‌های نخست رینگ بوده، آغاز شده است.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه کیلومتر 2.5 تا 4 در بازه زمانی ۱۰ ماهه شامل مسیر و یک تقاطع رو به روی شهر بهاران احداث می‏شود، گفت: همچنین برای پیشبرد سریع‎تر امور، موضوعات مربوط به منابع مالی مورد نیاز پروژه با معاون مالی و اقتصادی شهردار مطرح و قول‌های مساعدی برای انجام آزاسازی‌ها داده شد.
وی افزود: سیاست‌هایی برای کل رینگ اتخاذ و برنامه‌ریزی شد تا برای تامین منابع مورد نیاز از ظرفیت و پتانسیل‌های اطراف رینگ استفاده شود از این رو مقرر شد معاونت شهرسازی پتانسیل‌ها را بررسی و اعلام کند.