پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های عمرانی شهرک‏ های صنعتی جویبار

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی مازندران از پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های عمرانی شهرک‏های صنعتی جویبار خبر داد.

پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های عمرانی شهرک‏ های صنعتی جویبار

ساري-سامع
مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی مازندران از پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های عمرانی شهرک‏های صنعتی جویبار خبر داد.
یاسر امینی اظهارکرد: شرکت شهرک‏های صنعتی در سال جاری به منظور اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان مازندران، بر اساس اولویت‏ها مبادرت به برنامه ریزی و اقدام نموده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی مازندران تصریح کرد:در۶ ماهه نخست سال جاری ۴ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی جویبار اجرا شده است.
امینی افزود: در بخش توسعه معابر شهرک صنعتی جویبار، پروژه های احداث جوی و جدول
 به طول ۱۶۰۰ متر و زیرسازی و آسفالت معابر داخلی به مساحت ۲ هزار مترمربع اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب این شهرک، لایروبی شبکه داخلی جمع آوری فاضلاب به طول ۱۵۰۰ متر و تهیه و نصب ۳ دستگاه ایستگاه پمپاژ فاضلاب با تاسیسات جنبی الکترومکانیکال به انضمام تامین برق اختصاصی انجام گردید.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران بیان کرد: در بخش تامین برق شهرک صنعتی جویبار نیز با درخواست شرکت توزیع برق شهرستان برای تکمیل و تجهیزات برقی خطوط انتقال و توزیع برق شهرک، یک دستگاه سکسیونر خریداری و نصب شد.
امینی تصریح کرد: در ۶ماهه نخست سال جاری برای انجام پروژه های عمرانی شهرک صنعتی جویبار مجموعاً مبلغ ۶ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال از محل
 منابع استانی و داخلی شرکت قرارداد منعقد شده که این پروژه ها با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
گفتنی‏ست، مجوز احداث شهرک صنعتی جویبار در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۹۳ هکتار به تصویب هیئت دولت رسید که عملیات عمرانی آن در سال ۱۳۷۶ آغاز شد و تاکنون با ۱۶۴ سرمایه گذار عقد قرارداد شده که تعداد ۱۰۱ واحد آن با حجم سرمایه گذاری ۱۷۲۲ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال
۲۲۴۸ نفر به بهره برداری رسیده و درحال فعالیت هستند.