از شهید معجزه دیدم

اهدای مدال طلای «گرایی» به شهید گمنام؛

«محمدرضا گرایی» مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان خود را به شهید گمنامِ کمپ تیم‌های ملی کشتی اهدا کرد.

از شهید معجزه دیدم

«محمدرضا گرایی» مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان خود را به شهید گمنامِ کمپ تیم‌های ملی کشتی اهدا کرد.
به گزارش ایرنا، این مراسم دیروز شنبه در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و در جوار مرقد پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
محمدرضا گرایی پس از اهدای مدال جهانی خود به شهید جوانِ گمنام دفن شده در محل فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: پیش از حضور در رقابت‌های جهانی نروژ با خدای خود عهد بستم که در صورت کسب مدال طلا در این مسابقات مدال خود را به شهید گمنام کمپ تیم‌های ملی اهدا
 کنم.
وی خاطرنشان کرد: در این ۲ سال که تمرین می‌کردیم و این شهید ۱۹ ساله گمنام را به خانه کشتی آوردند، طی این ۲ سال با این شهید زندگی می‌کردیم. او با خدا معامله کرد و جانش را برای این کشور داد. شبی که داشتم می رفتم نروژ قول و قراری گذاشتم که اگر طلا گرفتم، آن را اهدا کنم.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان یادآور شد: همانطور که رییس فدراسیون گفت، این شهید گمنام معجزه می‌کند و من معجزه او را در مبارزه نیمه نهایی پیکارهای جهانی نروژ دیدم. در حالی که ۱۲ ثانیه مانده به پایان کشتی، از کشتی‌گیر گرجستانی عقب افتاده بودم، کسب پیروزی در آن بازی همانند یک معجزه بود و بعد از پیروزی یاد قول و قرارم با شهید گمنام افتادم.
میثم دلخانی دارنده مدال طلای وزن ۶۳ کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۱ نروژ نیز در این مراسم حضور داشت.