هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز آغاز می‌شود

رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.


رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ بازی وارد هفته پنجم می‌شود و بقیه رقابت‌ها هم فردا یکشنبه برگزار خواهند شد.
بازی‌های امروز به صورت همزمان و از ساعت ۱۷ در شهر‌های مختلف کشور شروع می‌شوند. در حساس‌ترین بازی امروز ۲ تیم مقاومت البرز
 و مس سونگون تیم‌های دوم و سوم جدول رده بندی رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم در بازی قبلی خود موفق به پیروزی شدند و امروز در دیداری جذاب و دیدنی باید مقابل هم قرار بگیرند. این مسابقه به میزبانی مس و در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.
در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های زندی بتن کلاردشت و چیپس کامل مشهد رو در روی هم قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی زندی بتن و در سالن شهدای چالوس انجام می‌شود. تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با ۶ امتیاز در رده ششم جدول
قرار دارد و چیپس کامل مشهد هم با ۴ امتیاز رده هشتم را به خود اختصاص داده است.
در آخرین بازی امروز هم ملی حفاری اهواز در دیداری سخت و دشوار به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود. این بازی به میزبانی ملی حفاری و در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار خواهد شد.
سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا یکشنبه ۲۵ مهر ماه برگزار می‌شوند که در حساس‌ترین بازی این روز گیتی پسند اصفهان در دیداری جذاب و نفسگیر رو در روی کراپ الوند قزوین قرار می‌گیرد.
  برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
مس سونگون - مقاومت البرز/ سالن شهید پورشریفی تبریز
زندی بتن کلاردشت - چیپس کامل مشهد/ سالن شهدای چالوس
ملی حفاری اهواز - فرش آرای مشهد/ سالن امام رضا (ع) اهواز.