تسهیل در عبور و مرور شهروندان با اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین

مدیریت سازمان مهندسی و حمل و نقل شهرداری اسلامشهر:

مدیریت سازمان مهندسی و حمل و نقل شهرداری اسلامشهر گفت: با اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین محدوده بلوار شهید برنده سیفی علاوه بر کاهش مشکلات ترافیکی عبور و مرور شهروندان تسهیل می‏شود.


اسلامشهر-بهاره عشقی صابر
مدیریت سازمان مهندسی و حمل و نقل شهرداری اسلامشهر گفت: با اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین محدوده بلوار شهید برنده سیفی علاوه بر کاهش مشکلات ترافیکی عبور و مرور شهروندان تسهیل می‏شود.
حمیدرضا چابک مدیریت سازمان مهندسی و حمل و نقل شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بخشی از
بلواربسیج مستضعفین با وجود بریدگی نا ایمن و فاصله اندک تا خیابان برنده سیفی که همواره خطرساز بوده و موجب ترافیک و تاخیر در سفر شهروندان می‏شد، طرح اصلاح هندسی این مسیر انجام و در آن یک دسترسی به خیابان شهیدمجازی سعیدیه هم دیده شده است.
وی گفت: در صورت اصلاح هندسی مسیر، کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش استهلاک خودرو و تصادفات و همچنین ایمنی بیشتر افراد را شاهد خواهیم بود و تأخیر سفر در بلوار بسیج تسریع و تسهیل می‌شود.
مدیر سازمان مهندسی و حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه هندسه معابر اصلی شهر از نظر ایمنی ایراد دارد، تاکید کرد: در اجرای طرح بلوار بسیج مستضعفین دو دوربرگردان برای ایمنی بیشتر در نظر گرفته شده و تعدادی درخت، تیر برق و تاسیسات برق و آب و فاضلاب در کندروها نیاز
 به جابجایی دارد که اعتبار آن در بودجه ۱۴۰۰ دیده شده است.
چابک افزود: برای اجرای طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص
داده شده و امیدواریم مسیر بلوار بسیج را تا ابتدای خیابان زرفشان با این بودجه تخصیص یافته به اتمام برسانیم.
وی با بیان اینکه طرح ایستگاه اتوبوس خیابان زرافشان آماده و
 در صورت تامین اعتبار به مرحله اجرا درمی‏آید، خاطرنشان کرد: برای همه مشکلات ترافیکی شهر راه علاج وجود دارد و ما از هیچ موضوعی ترس و واهمه نداریم و اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین و ایستگاه اتوبوس خیابان زرافشان دو اولویت سازمان مهندسی و حمل و نقل شهرداری است که امیدواریم تا سه ماه آتی به انجام برسد و اصلاح هندسی میدان الغدیر
و میدان قائم هم در اولویت‏های بعدی این سازمان است.