هافبک ها تعیین کننده هستند

ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی:

ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد دیدار سه‌شنبه تیم ملی با کره جنوبی گفت: در زمان‌های خیلی دور در آسیا کویت و برمه حریفان ایران بودند اما بعدها فوتبال قاره کهن سه قطبی شد و تیم‌های ایران، ژاپن و کره جنوبی قدرت‌های برتر شدند و بعدها عربستان و عراق هم گاهی در جمع تیم‌های برتر بودند. بازی‌های ما با کره جنوبی همیشه جذاب است و گاهی آنها را به خوبی برده‌ایم مثل پیروزی ۶ بر ۲ ولی بعد از آن کره‌ای‌ها تیم خود را جوان کردند و ما را شکست دادند. در این چند سال اخیر هم به خوبی کره‌ای‌ها را شکست دادیم.


ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد دیدار سه‌شنبه تیم ملی با کره جنوبی گفت: در زمان‌های خیلی دور در آسیا کویت و برمه حریفان ایران بودند اما بعدها فوتبال قاره کهن سه قطبی شد و تیم‌های ایران، ژاپن و کره جنوبی قدرت‌های برتر شدند و بعدها عربستان و عراق هم گاهی در جمع تیم‌های برتر بودند. بازی‌های ما با کره جنوبی همیشه جذاب است و گاهی آنها را به خوبی برده‌ایم مثل پیروزی 6 بر 2 ولی بعد از آن کره‌ای‌ها تیم خود را جوان کردند و ما را شکست دادند. در این چند سال اخیر هم به خوبی کره‌ای‌ها را شکست دادیم.
وی افزود: بازی با کره‌جنوبی جنگ هافبک‌هاست. در مسابقه با امارات بازیکنان جناحین ‌ما  خوب نبودند و در کناره‌ها ضعف داشتیم. بازیکنان کناری ما باید روی دروازه حریف سانتر کنند.  البته منظورم این نیست که فقط از این تاکتیک استفاده کنیم بلکه منظورم این است که در کنار دیگر حرکت‌های عمقی و تاکتیکی سانتر هم داشته باشیم. ما بازیکنان سرزنی مثل سردار ازمون و مهدی طارمی داریم.
مربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در بازی امارات پاس های زیادی از سوی هافبک‌ها به دو مهاجم خوب‌مان نرسید. طارمی و ازمون خودشان یک دوی خوبی انجام دادند و منجر به گلزنی شد. مقابل کره هم در بازی با توپ و هم در بازی بدون توپ باید خوب عمل کنیم. هرچند حریفان تیم ملی می‌دانند که 10-12 بازیکن لژیونر خوب و با کیفیت داریم و همین مساله باعث ترس آنها می‌شود.