آغاز واکسیناسیون د انش‌آموزان سنین ۱۲ سال به بالا د ر ارد بیل

رئیس د انشگاه علوم پزشکی ارد بیل:

رئیس د انشگاه علوم پزشکی ارد بیل گفت: عملیات واکسیناسیون د انش‌آموزان گروه سنی ۱۲ سال و بیشتر د ر استان ارد بیل آغاز شد .

رئیس د انشگاه علوم پزشکی ارد بیل گفت: عملیات واکسیناسیون د انش‌آموزان گروه سنی ۱۲ سال و بیشتر د ر استان ارد بیل آغاز شد .
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام حبیب‌زاد ه، رئیس د انشگاه علوم پزشکی ارد بیل با اعلام این خبر گفت: تلاش بر این است تا با همکاری والد ین کار واکسیناسیون د انش‌آموزان د ر گروه‌های سنی مختلف سرعت بگیرد  تا زمینه برای تحصیل حضوری د انش‌آموزان از آبان ماه فراهم آید .
وي به فروکش کرد ن بیماری کرونا د ر استان د ر خیز پنجم و افزایش واکسیناسیون تا ۸۵۲ هزار د ز اشاره کرد  و افزود : همچنان با تأمین واکسن مورد  نیاز د ر طول هفته سعی و تلاشمان بر این است تا تزریق روزانه
 ۳۰ هزار د ز واکسن را به شکل کامل انجام د اد ه و به این فرآیند  سرعت بیشتری ببخشیم.
رئیس د انشگاه علوم پزشکی ارد بیل تصریح کرد : کار واکسیناسیون د ر کنار گروه‌های سنی مختلف د ر بین د انش‌آموزان نیز با سرعت و با همکاری آموزش و پرورش د ر حال انجام است و تلاشمان بر این است تا آخر آبان ماه این فرآیند  را به شکل کامل تکمیل و ایمنی لازم را ایجاد  کنیم.
حبیب‌زاد ه افزود : تعد اد  بیماران بستری کرونایی به کمتر از
 ۲۴۰ نفر د ر بیمارستان‌ها رسید ه و د ر مراکز د رمان سرپایی نیز پذیرش ۱۴۴ بیمار کرونایی انجام می‌شود  که این نشان از تثبیت شرایط آرام و کم تنش کرونایی است که قطعاً نتایج مطلوب‌تری را نیز د ر ماه‌های آیند ه به همراه خواهد  د اشت.
وي ضرورت واکسیناسیون د ر برخورد اری از خد مات اجتماعی و همچنین صد ور کارت الکترونیکی واکسیناسیون را یاد آور شد  و گفت: هموطنان از طریق این کارت می‌توانند  از خد مات متنوع بهره‌مند  شد ه و د ر کنار آن زمینه ترد د  و سفر‌های د اخلی و خارجی را نیز به خوبی انجام د هند .
رئیس د انشگاه علوم پزشکی ارد بیل افزود : وزارت بهد اشت با همکاری ستاد  کرونا د ر تلاش است تا با رصد  د یجیتالی و از طریق کد  ملی
افراد ی که تاکنون واکسن د ریافت نکرد ند ، شناسایی و آن‌ها را ترغیب و تشویق به این امر کند  تا د ر فصل پاییز به شکل کامل ایمنی کرونایی
 د ر کشور ایجاد  شود .