رشد ۵۰ درصدی صدور و تمدید پروانه تایید صلاحیت مسئولین کنترل کیفیت

مدیرکل استاندارد یزد:

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت:در نیمه اول امسال ۱۵۱ پروانه تایید صلاحیت مسئول کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان، صدور،تمدید و تجدید شده است که در مجموع و درمقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد رشد را شاهد هستیم.


يزد-اکبرخیرخواه
مدیرکل استاندارد استان یزد گفت:در نیمه اول امسال 151 پروانه تایید صلاحیت مسئول کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان، صدور،تمدید و تجدید شده است که در مجموع و درمقایسه با عملکرد مدت مشابه سال قبل حدود 50 درصد رشد را شاهد هستیم.
محمد رضا زارع بنادکوکی افزود:از تعداد گفته شده 78پروانه مربوط به تایید صلاحیت مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی و
 73 پروانه مابقی در ارتباط با تمدید و تجدید بوده است.
وی درادامه و در خصوص عملکرد مسئولین کنترل کیفیت گفت:این افراد در نظارت غیر مستقیم ما بر واحدهای تولیدی، نمایندگان و چشم بینای اداره کل هستند و فرآیند تولید را از ابتدای ورود مواد اولیه به انبارهای کارخانه،فرآوری و ساخت و در نهایت بسته بندی و انبارش را زیر نگاه های تیز بین خود دارند و تمامی مراحل کار از نمونه گیری و به ویژه آزمون را ثبت می‏نمایند.
این مسئول افزود: صدور پروانه تایید صلاحیت مسئول کنترل کیفیت حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی واحدهای مرتبط  نیز از جمله وظایف این اداره کل است که با معرفی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، این مهم نیز محقق می‏شود.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در پایان گفت:تا پیش ازاین
 974 پروانه مدیرو مسئول کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی معتبر در استان داشته ایم که با استعفای 10 نفر، این عدد به 964 نفر رسیده است.