اختصاص ۲۱ هزار میلیارد ریال در حمایت از اشتغال و آموزش

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال به بخش تولید و اشتغال و سه هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

 

 

 


 مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال به بخش تولید و اشتغال و سه هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش خبر داد.  
به گزارش  ایرنا از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، «امید حاجتی»  افزود: برای حمایت دولت از بخش‌های تولید و اشتغال در کشور، مبلغ ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی،  صنعت، معدن و تجارت،  راه و شهرسازی،  میراث فرهنگی و گردشگری،  تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  نفت، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت شد.
وی اظهارداشت: از ابتدای امسال ۱۶ هزار و ۷۷ میلیارد ریال از منابع سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شده که مبلغ
چهار هزار و ۱۳۴میلیارد ریال بابت تولید واشتغال بوده است.مدیرعامل سازمان هدفمندی افزود: مبلغ سه هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال به وزارت صنعت، معدن و تجارت واریز شد و در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۴ هزار و ۷۰ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شده است.  
وی درخصوص حمایت از بخش اشتغال و تولید وزارت راه و شهرسازی گفت: مبلغ سه هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال از منابع سازمان هدفمندی به این وزارت خانه پرداخت شد که با احتساب آن مجموع پرداختی سازمان به وزارتخانه مذکور به ۱۴ هزار و
 ۷۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۰ رسیده است.  
حاجتی پرداختی سازمان هدفمندی به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را ۷۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد که در نتیجه آن مجموع پرداخت از ابتدای امسال به رقم سه هزار و
 ۱۴ میلیارد ریال رسید.   
به گفته وی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵۱۷ میلیارد ریال از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها دریافت کرد که مجموع دریافتی آن از سازمان هدفمندی به دو هزار و ۱۰ میلیارد ریال رسید.  
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها میزان پرداختی به وزارت نفت را دو هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال و وزارت آموزش و پرورش را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد. براین اساس مجموع واریزی سازمان هدفمندی به آموزش و پرورش از ابتدای امسال یک هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال بود.