نیمسال اول تحصیلی دانشگاه خواجه نصیر به صورت الکترونیک آغاز شد

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی:

نیمسال اول تحصیلی دانشگاه خواجه نصیر به صورت الکترونیک آغاز شد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از بازگشایی غیر حضوری نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰ این دانشگاه به صورت الکترونیک خبر داد.
سعید رعیتی در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به برنامه‏ریزی‏های به انجام رسیده و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت
پروتکل های بهداشتی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰، بنا به ضرورت موجود نیمسال اول تحصیلی در سراسر کشور به صورت الکترونیکی در فضای مجازی آغاز شد.وی اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه میتوانند برای شرکت در کلاس‏ها به سامانه مرکز آموزش الکترونیکی مراجعه کنند.
رعیتی با بیان اینکه هم اکنون ۷۵۰۰ دانشجو در ۱۱ دانشکده این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گفت:این دانشجویان در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‏کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص واکسینه شدن اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه نیز تصریح کرد:با توجه به هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا تاکنون اساتید و کارکنان دو دز واکسن را دریافت کرده اند و اکثر دانشجویان نیز واکسن کرونا تزریق کرده اند.رعیتی ادامه داد:آن دسته از دانشجویان تهران و البرز که واکسینه نشده اند با هماهنگی‏های لازم و ارائه کد ملی می‏توانند در دانشکده برق و کامپیوتر خواجه نصیر حضور یافته و واکسن خود را دریافت کنند. دانشجویان ساکن شهرستان ها نیز می توانند برای دریافت واکسن
 به مراکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.