گازرسانی به سه روستای کوهستانی شهرستان گرگان؛ در مراحل پایانی

با حضور مدیرعامل و روسای امور مهندسی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ریزی و روابط عمومی ،حقوقی و.. شرکت گاز استان گلستان موضوع مشکلات اجرایی موجود در پیمان گازرسانی و مراحل نهایی اجرای خط تغذیه ،نصب ایستگاه‏ها و نصب علمک گاز سه روستای کوهستانی شاهکوه سفلی و چهار باغ از توابع شهرستان گرگان و روند پیشرفت این پروژه ها از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن رصد وضعیت موجود ، توصیه های لازم و ضروری جهت رفع مشکلات و تسریع در انجام عملیات ارائه شد.

 


گرگان-قهرمان  
با حضور مدیرعامل و روسای امور مهندسی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ریزی و روابط عمومی ،حقوقی و.. شرکت گاز استان گلستان موضوع  مشکلات اجرایی  موجود در پیمان گازرسانی و مراحل نهایی اجرای خط تغذیه ،نصب ایستگاه‏ها و نصب علمک گاز سه روستای کوهستانی شاهکوه سفلی و چهار باغ از توابع شهرستان گرگان و روند پیشرفت این پروژه ها از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن رصد وضعیت موجود ، توصیه های لازم و ضروری جهت رفع مشکلات و تسریع در انجام عملیات ارائه شد.
گازرسانی به سه روستای باقی‌مانده مرکز استان در مجموع با  ۵۴ کیلومتر شبکه گاز ، ۸۴ میلیارد ریال اعتبار کالایی و اجرایی و با
 95 درصد پیشرفت فیزیکی  درحال اجرا است که درهمین راستا تاکنون حدود 300 انشعاب روستای شاهکوه سفلی ، نیز نصب گردیده است و نصب انشعاب دو روستای دیگر نیز در شرف برنامه‌ریزی  می‏باشد.در ادامه مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان و همراهان با حضور در منطقه کوهستانی و دیدنی شهرستان کردکوی ،شرایط گازرسانی به 7 روستای شهرستان شامل درازنو ، حاجی آباد، چمن ساور ، جهان نما، رادکان ،یزدان محله و کنداق مورد بازدید و امکان‏سنجی قرار گرفت.