تا‌کنون مجوز ساخت ۴ فیلم کوتاه برای انجمن سینمای جوان دماوند صادر شده است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند:

تا‌کنون مجوز ساخت ۴ فیلم کوتاه برای انجمن سینمای جوان دماوند صادر شده است


دماوند-ایرج صادقعلی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه تا‌کنون مجوز ساخت ۴ فیلم کوتاه برای انجمن سینمای جوان دماوند صادر شده است، گفت: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان
 با سرعت اجرایی شود.
به گزارش خبرنگار آفرینش، غلامرضا عبدالله بیگی ضمن تشکر از حضور هنرمندان و مسئولین در اکران آثار منتخب سینمای ایران به مناسبت
روز سینما در شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی و هنری اعضای شورای اسلامی شهر دماوند انشاالله حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان شهرستان با شتاب بیشتری پیگیری و اجرایی گردد.
وی با بیان پیشینه‌ای از سوابق انجمن سینمای جوانان ایران شعبه دماوند و برشمردن برخی نیازهای این حوزه گفت: تأمین تجهیزات انجمن سینمای جوانان دماوند می‏تواند موجبات دلگرمی و ارتقاي فعالیت‌های هنرمندان سینمای جوانان دماوند را فراهم آورد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند افزود: هنر سینما به عنوان یک هنر اثر گذار بر سبک زندگی می تواند نقش ارزشمندی در زمینه انتقال مفاهیم مذهبی و ملی و ارزشهای ارزشمند فرهنگ بومی ایفا نماید.
عبدالله بیگی در خصوص فعالیت انجمن سینمای جوانان دماوند اعلام نمود از ابتدای سال تا‌کنون مجوز ساخت چهار فیلم کوتاه صادر شده است.