در شهر گرگان؛ روند پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری بررسی شد

در شهر گرگان؛ روند پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری بررسی شد


گرگان-قهرمان
در دومین جلسه کمیسیون توسعه وعمران وحمل ونقل شهری شورای اسلامی شهرگرگان به ریاست عیسی مهری وضعیت پروژه های عمرانی شاخص شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون، معاونان حوزه عمران وشهرسازی و مدیران شهرداری برگزار شد، روند اجرایی پروژه های کلان شهرداری از جمله بازار موزه هفت شهر، شهربازی مدرن، زیرگذر سواره رو افسران به انجیراب و وضعیت بازگشـایی محورها در کوی طبیعت،انتهای سجـادیه،محور راستگرد جنب کارخانه یخ در کمربندی وچند پروژه عمرانی دیگر بررسی شد.
مهری در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند اجرایی پروژه ها و به ویژه بازگشایی محورها جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل ترافیک تاکید کرد.
در ادامه معاونت شهرسازی شهرداری گزارشی از وضعیت طرح تفصیلی شهر گرگان و مصوبات کمیسیون ماده 5 به اعضای کمیسیون ارائه و اولویت‏های حوزه معاونت شهرسازی شهرداری را در سال جاری تشریح کرد.
در ادامه این جلسه اهم موضوعات حوزه شهرسازی شامل طرح‏ها و پروژه های بافت تاریخی و بافت فرسوده، تامین سرانه‏های عمومی در حوزه حمل ونقل و پارکینگ‎های شهری،توسعه فضای سبز شهری با پیگیری موضوعات مربوطه مانند واگذای پارک 4 هکتاری در محور شهید بهشتی
به شهرداری و احداث پارکینگ‏های مکانیزه مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا بر استفاده از ظرفیت‏های شهر گرگان و اجرای پروژه های زیرساختی جهت توسعه همه جانبه شهری تاکید کردند.