قیمت دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزارو ۵۸۹ هزارتومان رسید

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی به ۲۶ هزارو ۵۸۹ هزارتومان رسید


مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، قیمت میانگین وزنی اسکناس دلار در معاملات روز پنجشنبه این بازار را ۲۶ هزار و ۵۸۹ تومان اعلام کرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از صدا و سیما، مهدی گوهررستمی گفت:
روز پنجشنبه معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۵۸۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران افزود: در جلسه معاملاتی این روز بازار متشکل ارز ایران، نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۳۱۰ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و
۲۳۴ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات، نرخ ۳۱ هزار و ۲۱۷ تومان را ثبت کرد.
گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (هجدهم شهریورماه)، ۶ میلیون و ۴۹۴ هزار و
۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۹ هزار و ۱۰۰ یورو بود.به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۴۴ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران افزود: بررسی معاملات جلسه معاملاتی پنجشنبه (هجدهم شهریورماه) نشان می‌دهد که نرخ میانگین روزانه نماد معاملاتی دلار ۰.۲۸ درصد و نماد معاملاتی یورو ۰.۱۹ درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.