وضعیت هشدار در شهرستان های استان

آسمان کرمانشاه قرمز شد؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان نارنجی اعلام شد.

وضعیت هشدار در شهرستان های استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز و  ۲ شهرستان نارنجی اعلام شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:با انتشار جدیدترین نقشه کرونایی کشور؛ شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقرو کلیایی، سرپل‌ذهاب، روانسر و قصرشیرین در وضعیت قرمز قرار دارند.
او وضعیت شهرستان‌های ثلاث باباجانی و دالاهو را نارنجی اعلام کرد و گفت : متأسفانه شهرستانی
با وضعیت زرد نداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: در وضعیت نارنجی پرخطر؛ سطح شغلی سه و چهار تعطیل خواهند بود ودر وضعیت قرمز بسیار پرخطر نیز سطح شغلی سه، دو و چهار تعطیل خواهند بود.
او از تداوم تاخت و تاز کرونا در استان خبر داد و افزود: بیمارستان‌های استان پر از بیماران کرونایی است و فعلا نشانی از کاهش تعداد بیماران نداریم.
او گفت: تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ صبح در تمام وضعیت‌ها ممنوع است، همچنین خروج خودرو‌های بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان‌های نارنجی
 و قرمز ممنوع خواهد بود.
 تشدید شرایط کرونا در استان
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تشدید شرایط کرونا در استان گفت: طبق آخرین رنگ‏بندی کرونایی، هم اکنون ۱۲ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
مهدی محمدی گفت: متاسفانه روز به روز شرایط بیماری در استان وخیم‌تر می‌شود.
او از رکورد زنی مجدد تعداد بستری‌های کرونا در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۵۵۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.
او افزود: از این تعداد ۲۳۰ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.
محمدی گفت: از این تعداد حال ۵۴ نفر وخیم است که این آمار هم در نوع خود یک رکورد است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد قربانیان قطعی کرونا در روز جمعه (۱۲ شهریور) در استان را ۱۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این تعداد هم در موج جدید سابقه نداشته و یک رکورد محسوب
می‌شود.
محمدی گفت: با این تعداد شمار قربانیان کرونا
در استان به ۲۲۲۷ نفر رسیده است .