پلمب ۱۷۱ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونا در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد:

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۷۱ واحد صنفی متخلف این شهرستان طی ۲ هفته گذشته پلمب شده است.


فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۷۱ واحد صنفی متخلف این شهرستان طی  ۲ هفته گذشته پلمب شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد گفت:۱۷۱ واحد صنفی متخلف این شهرستان طی ۲ هفته گذشته به دلیل نقض محدودیت و رعایت نکردن دستورالعمل های مقابله با کرونا پلمب شده است.
جعفر طولابی با اعلام این مطلب به رسانه‌ها افزود: طی ۲ هفته گذشته که با اوج موج پنجم شیوع کرونا همراه بود محدودیت‌ها با تعطیلی گروه‌هایی از مشاغل اجرا شد و ۶۹۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفت که ۶۰۵ اخطار برای واحد‌هایی که برخی از شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکردند، صادر شد.
او تصریح کرد: در این راستا ۱۷۱ واحد صنفی پلمب، ۷۶ واحد متعهد به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و هشت واحد هم به دلیل فک پلمب به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرماندار خرم آباد با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح عمومی مردم شهرستان کمتر از ۵۰ و بین اصناف بیش از
۷۰ درصد است ادامه داد:با توجه به روند شیوع کرونا، محدودیت‌ها متناسب با دستورالعمل‌ها اجرا می‌شود و تیم‌های بازرسی روزانه از مکان‌های مختلف بازدید می‌کنند.
طولابی بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری و سرعت انتقال آن همه افراد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، همچنین عدم شرکت در مراسم پر ازدحام را مد نظر داشته باشند.