آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از شنبه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در اجلاسیه سی و پنجم مدیران و روسای آموزش و پرورش خبر داد:

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از روز شنبه به مدت یک هفته خبر داد.

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از شنبه

ساری-خبرنگار آفرینش
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از روز شنبه به مدت یک هفته خبر داد.
«قربانعلی سهرابی» در حاشیه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش، از مدیران آموزش و پرورش شهرستانها خواست طی یکی دو روز آینده جلسه ای با مدیران شبکه بهداشت شهرستان بگذارند چون تأمین واکسن به عهده شبکه بهداشت شهرستانها است اما
تزریق کنندگان واکسن، تأمین مکان و فضای واکسیناسیون، تهیه تجهیزاتی از جمله کامپیوتر متصل به اینترنت، میز و صندلی، اسباب پذیرایی با آموزش و پرورش است ضمن اینکه برای فرهنگیان مرد، تزریق کننده مرد و برای معلمان زن نیز تزریق کننده زن باید مهیا باشد و در هر مرکز نیز یک پزشک باید مستقر باشد.
سهرابی با اشاره به اینکه واکسیناسیون همکاران با شماره ملی انجام میشود گفت: مرحله اول واکسیناسیون باید در یک هفته انجام شود و انجام این کار مستلزم برنامهریزی دقیق و اجرای درست است و از مدیران شهرستانها و مناطق میخواهم در این دو روزه اهتمام کنند تا طرح از صبح شنبه آغاز شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت: مدارس دولتی و غیردولتی در همین یک هفته واکسینه میشوند اما رانندگان سرویس مدارس و نیروهای قراردادی و سربازمعلم در شهریور واکسینه خواهند شد.وی درخصوص نوع واکسن نیز گفت: این موضوع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش و پرورش مازندران اجازه و اختیاری در انتخاب نوع واکسن ندارد.