شاهراه اصلي منطقه ويژه اقتصادي پيام ؛ آماده بهره برداري

مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام :

کرج_خاکپور مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام اعلام كرد:با توجه به فعال تر شدن بخش مسافري اين فرودگاه و توسعه فعاليت‏هاي واحدهاي توليدي و صنعتي در اين منطقه، و همچنین ایجاد زیر ساخت ها برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام مسيرهاي دسترسي به پيام در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهراه اصلي اين منطقه آماده بهره برداري است.

شاهراه اصلي منطقه ويژه اقتصادي پيام ؛ آماده بهره برداري

کرج_خاکپور
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام اعلام كرد:با توجه به فعال تر شدن بخش مسافري اين فرودگاه و توسعه فعاليت‏هاي واحدهاي توليدي و صنعتي در اين منطقه،  و همچنین ایجاد زیر ساخت ها برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام مسيرهاي دسترسي به پيام در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهراه اصلي اين منطقه آماده بهره برداري است.

به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه  بين المللي پيام، دكتر نادر ثناگو مطلق با اشاره به بازديد مدير كل راهداري استان از اين منطقه و بلوار شاخص ۹۰ متری افزود: در اين بازدید مقرر شد كه موانع مسیر دسترسی به بلوار شاخص ٩٠ متري که  به عنوان مسير اصلي دسترسي به ترمينال مسافري و ناحیه های صنعتی محسوب میشود با همکاری اداره کل راهداری استان برطرف شود .  
وي همچنین اضافه كرد: از موضوعاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در جهت هدايت به ورودي بلوارشاخص
 ٩٠ متري و جانمايي اصولي تلويزيون شهري در مسير دسترسي به اين بلوار بود  كه قرار شد اقدامات در اين رابطه هرچه سريعتر اجرايي شود.
ثناگو مطلق خاطر نشان كرد:رفع موانع مسير منتهي به ورودي بلوار و آسفالت شدن اين مسير از ديگر مواردي بود كه در بازدید علی زندی‌فر مطرح و مقرر شد كه در خصوص آنها فعاليت‎هايي انجام شود.
با توجه به وسعت مجموعه پیام بلوار شاخص
 ۹۰ متری با طول ۲۳۰۰ متر شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می‎گردد.
طبق طرح جامع فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام  این بلوار جهت دسترسی به اراضی بخش
توسعه ای منطقه از جمله فاز ۴  که شامل ۷ زون میباشد ، ترمینال مسافری و دیگر راههای اصلی منطقه طراحی گردیده است.