آغاز ثبت نام ترم تابستانی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر:

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام ترم تابستانی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در ۱۳۰ درس خبر داد.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام ترم تابستانی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در ۱۳۰ درس خبر داد.
به گزارش مهر، دکتر محمد تاج فرد با اعلام این خبر افزود:ترم تابستانی ۱۴۰۰، برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری معاونت آموزشی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‏شود.
وی افزود: در این ترم تابستانی، ۱۳۰ درس برای دانشجویان رشته های مختلف گروه علوم پزشکی ارایه می‏شود که نسبت به ۵۲ درس در ترم تابستانی سال قبل، رشد بسیار مطلوب ۲.۵ برابری داشته است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اضافه کرد: در این
ترم تابستانی برای اولین بار، دروس بالینی نیز مانند پاتولوژی، مقدمات
و نظری بیماری‎های رشته پزشکی و ...با محتوای استاندارد و با کیفیت ارائه می‎شود.
وی افزود: به منظور بهره‎گیری سایر دانشجویان از این ترم تابستانی، امکان ثبت نام تمام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی نیز در این ترم تابستانی فراهم است، اما با توجه وسعت دروس ارایه شده و هزینه های برگزاری این ترم تابستانی، دانشجویان آزاد لازم است در قبال اخذ
واحد درسی، شهریه بپردازند.
تاج فرد تأکید کرد: این ترم تابستانی برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر رایگان است و آنان برای ثبت نام در این ترم تابستانی شهریه پرداخت نمی‎کنند.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: معاونت آموزشی وزارت بهداشت تمام تلاش خویش را به کار گرفته است تا در این
ترم تابستانی، از ظرفیت اساتید برجسته کشوری بهره گرفته و آموزش‌های کیفی و مطلوب به دانشجویان ارائه شود.
وی افزود: سقف تعیین شده برای این ترم تابستانی، ۶ واحد درسی از میان ۱۳۰ دروس ارائه شده است و دانشجویان گروه پزشکی متقاضی
ثبت نام در این ترم تابستانی، می‌توانند از ۲۰ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ از طریق آدرس ارائه شده ثبت نام کنند.
تاج فرد خاطرنشان کرد: با پایان یافتن ثبت نام دوره در آخر خردادماه، این ترم تابستانی از ۵ تیرماه الی ۵ شهریورماه اجرا خواهد شد.آزمون دروس به شیوه الکترونیکی از ۱۰ تا ۲۵ شهریور نیز برگزار و در پایان شهریور ماه نمرات دانشجویان برای دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه ارسال خواهد شد.