تولید حدود ۴۷۷ هزار مگاوات ساعت در نیروگاه افق ماهشهر

در ۲ ماهه سال جاری محقق شد؛

نیروگاه افق ماهشهر با تولید ۲۹۰ هزار و ۹۸۵ مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری میزان تولید ۲ ماهه خود را به ۴۷۶ هزار و ۷۸۳ مگاوات ساعت رساند.


 اهواز-محمدي
نیروگاه افق ماهشهر با تولید 290 هزار و 985 مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری میزان تولید 2 ماهه خود را به 476 هزار و 783 مگاوات ساعت رساند.
فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر با اشاره به نقش عمده نیروگاه در پایداری شبکه برق جنوب شرق خوزستان گفت: این نیروگاه با تولید 290 هزار و 985  مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری میزان تولید 2 ماهه خود را به 476 هزار و 783 مگاوات ساعت رساند .
وی گفت: زندگی عادی، پویایی صنایع و خدمت‌رسانی سازمان‌های عمومی را بدون برق نمی‌توان متصور شد و ما نیز سعی کردیم تا با تولید مستمر این انرژی حیاتی بتوانیم ضمن خدمت رسانی به مردم در جهت تقویت و تامین برق مورد نیاز صنایع کوشا باشیم.
خادمی افزود: با پایان یافتن تعمیرات اساسی و میان دوره ای این نیروگاه در ابتدای امسال ، تولید این نیروگاه در اردیبهشت ماه بیش از
100 مگاوات افزایش داشته است که مجموع این تولید دوماهه 476 هزار و 783 مگاوات می باشد.  
نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر-چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.