مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر در کانون توجهات عمرانی شهرداری منطقه ۴ اسلامشهر

رونق تولید و اشتغال با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در مجتمع صنفی و خدماتی اسلامشهر در سطح منطقه چهار این شهرداری در حال شکوفا شدن است.


اسلامشهر-بهاره عشقی صابر
رونق تولید و اشتغال با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در مجتمع صنفی و خدماتی اسلامشهر در سطح منطقه چهار این شهرداری در حال شکوفا شدن است.
در طی سالیان گذشته در سطح منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر به دلیل وجود مشکلات
عدیده ای از جمله مسائل ملکی و اسناد مالکیت واحدهای صنفی، در شهرک صنفی و محور آیت الله سعیدی و شهرک کامیونداران، خدمات عمرانی قابل توجهی ارائه نشده بود، خوشبختانه در طی سه سال اخیر با توجه به عقب ماندگی خدمات عمرانی و مطالبات بر حق شهروندان و صاحبان صنوف مستقر در منطقه و با تغییر رویکرد در سیاست‎های مدیریت شهری و ایجاد تغییرات اساسی در ردیف بودجه های عمرانی و میزان اعتبارات، فعالیت‎های عمرانی در سطح منطقه ۴ رشد و رونق چشمگیری پیدا کرده است.
یکی از فعالیت‎های عمرانی انجام شده در روزهای اخیر، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت با هدف بهبود وضعیت معابر مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر است.
عملیات لکه گیری آسفالت و رفع ناهمواری معابر در سطح گسترده ای در مجتمع صنفی خدماتی در حال انجام است.در جهت بهسازی معابر در مجتمع صنفی خدماتی و بهبود وضعیت عبور و مرور عملیات لکه گیری آسفالت میدان صنعتگر، ضلع غربی
بلوار آهن و خیابان ۱۷ کاوه واقع در مجتمع فنی خدماتی اسلامشهر از محل اعتبارات عمرانی شهرداری اسلامشهر توسط واحد عمران منطقه ۴ انجام شده است.
اجرای عملیات تامین روشنایی بلوار شهید رحیمی در مجتمع فنی خدماتی اسلامشهر از دیگر اقداماتی است که توسط شهرداری منطقه ۴ در این ناحیه انجام شده است.با هدف تامین روشنایی معابر و ارتقاء امنیت اجتماعی در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر پس از اجرای فاز اول تامین روشنایی بلوار شهید رحیمی در این مجتمع به طول ۲ کیلومتر در آذرماه سال گذشته، فاز دوم تامین روشنایی این بلوار به طور تقریبی ۲ کیلومتر با نصب حدود ۴۰ پایه چراغ روشنایی و تجهیزات جانبی از محل اعتبارات عمرانی منطقه ۴ و با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر اجرا شد.
گفتنی است؛ تامین روشنایی معابر عمومی به ویژه در حریم شهر از وظایف ذاتی شهرداری‎ها نیست، ولیکن به منظور تحقق یکی از مطالبات به
حق صاحبان صنوف و بهبود محیط کسب و کار اجرای این پروژه به تصویب شورای اسلامی شهر اسلامشهر رسیده و با تاکید شهردار به مرحله اجرا درآمده است .
قابل ذکر است؛ مجموعه مدیریت شهری و شهرداری منطقه ۴ همواره در تلاش است تا با افزایش خدمات بهینه و مطلوب‎تر و ایفای نقش خود گامی بزرگتر در راستای رونق و جهش تولید و ایجاد اشتغال و افزایش رضایتمندی شهروندان بردارد.