گفتگو با مردم، جلب اعتماد عمومی را در پی دارد

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در تبیین نقش روابط عمومی‎ها:

گفتگو با مردم، جلب اعتماد عمومی را در پی دارد


اصفهان-افسانه خدایی
هادی نباتی نژاد در نشست صمیمی فرماندار شهرستان مبارکه با مدیران روابط عمومی‎های ادارات و سازمان‎های این شهرستان مطرح و تصریح کرد: روابط عمومی‎ها با برقراری ارتباط مؤثر با مردم و با اقدامات به هنگام و شفاف خود میتوانند زمینه ساز ارتقاء سطح آگاهی آحاد مختلف جامعه و تقویت روحیه امید و نشاط بین مردم باشند.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود:برای دست‎یابی به اهداف والاتر روابط عمومی‎ها که در شرایط فعلی بطور کلی با سنوات قبل متحول شده است، باید روابط عمومی‎ها با برقراری ارتباط و همگرایی هرچه بیشتر با هم در این مسیر گام بردارند.  
وی خاطرنشان کرد آنچه که در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در در حال انجام است، فقط اطلاع‎رسانی به موقع و شفاف گوشه ای از دستاوردهای مدیریت و کارکنان شرکت و خدمات ارزشمند این عزیزان در راه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است.

 فرماندار شهرستان مبارکه :اقدامات روابط عمومی

 فولاد مبارکه در اطلاع رسانی دستاوردهای صنعتی نظام و ارتقای روحیه مردم قابل تقدیر است  
در این نشست اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه با بیان این که اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در اطلاع رسانی دستاوردهای صنعتی نظام و ارتقای روحیه مردم قابل تقدیر است اظهار داشت:روابط عمومی
فولاد مبارکه با تعریف برنامه های راهبردی جدید و توسعه فعالیت‎های خود در حوزه اطلاع رسانی و همگرایی هرچه بیشتر صنعت با جامعه شرایطی فراهم کرده است که فضای روحی و روانی عموم مردم با آگاهی از دستاوردهای صنعتی کشور در حوزه صنعت فولاد بهبود یابد این درحالی است که تولید و حمایت و پشتیبانی از آن از سوی مقام معظم رهبری همواره مورد تاکید واقع شده است. هدایت در بخش پایانی این نشست با اهدای لوح تقدیر از اقدامات و تلاش‎های مدیریت و کارکنان روابط عمومی فولاد مبارکه قدردانی کرد.

   .