طرح اقدام فراگیر عبور از پیک تابستان در شرکت توزیع نیروی برق گلستان انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان:

طرح اقدام فراگیر عبور از پیک تابستان در شرکت توزیع نیروی برق گلستان انجام شد

گرگان-قهرمان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: ششمین طرح اقدام فراگیر با رویکرد عبور از  پیک تابستان در این استان آغاز شد.
علی اکبر نصیری گفت : هدف از اجرا این طرح تعدیل روشنایی معابر شهری و بین شهری، ارزیابی آماده بکاری مولدهای اضطراری، ارزیابی آماده به کاری سامانه‎های برق من و پاسخگویی ۱۲۱و مقابله با رمز ارزهای غیر مجاز و... است.
وی افزود :این مانور در ادامه سلسله مانورهای سراسری تعمیرات شبکه های توزیع برق کشور در سال گذشته، امسال با رویکرد ایجاد آمادگی عبور از پیک تابستان و همزمان با سراسر کشور و با هدف استفاده از مولدهای خودتامین، کاهش ۲۰ درصدی بار ادارات نسبت به سال قبل، مدیریت بار، تعدیل روشنایی معابر، تنظیم ساعات نجومی تابلوهای معابر، طرح تاب‎آوری خطوط فشار متوسط به منظورافزایش ضریب اطمینان خطوط، رفع اتصالات سست، توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار، بازآرایی و تعدیل، بهینه‎سازی و رفع اشکالات فیدرهای فشار متوسط، و شناسایی مزارع
بیت کوین غیر مجاز در سطح استان برگزار
 شد.
نصیری گذری هم بر صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان‎های زیرمجموعه وزارت نیرو زد و گفت:استفاده از کولرگازی طبق مصوبه هیات وزیران،در کلیه ساختمان‎های اداری وزارت نیرو و شرکت‎های زیرمجموعه دولتی و غیر دولتی ممنوع گردید که این خود گامی در جهت مدیریت مصرف و شروع از خود از وزارت نیرو است که نیازمند همراهی مردم را نیز می‏طلبد.
وی اضافه کرد:در این اقدام فراگیر، تعداد ۱۳۶ اکیپ و ۱۶۲۹نفر ساعت به بازبینی و اصلاح نقاط آسیب دیده شبکه برق اقدام کردند.
نصیری با بیان این که سال‎های گذشته مردم همکاری خیلی خوبی با صنعت برق داشتند، افزود: همکاری مشترکان باعث می‎شد تابستان‏ها بدون مشکل سپری شود و امیدواریم امسال هم این همکاری تداوم
یابد.