لزوم برخورد جدی و جمع‎آوری کالاهای قاچاق خطر آفرین برای سلامت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت برخورد قاطع و جمع آوری کالاهای قاچاق خطر آفرین برای سلامت مردم تاکید کرد.


بندرعباس- شهین صادقی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت برخورد قاطع و جمع آوری کالاهای قاچاق خطر آفرین برای سلامت مردم تاکید کرد.
علی رئوفی در نشست ستاد برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و
جمع آوری کالاهای قاچاق خطر آفرین برای سلامت مردم، عنوان کرد: در این زمینه نیاز است آگاهی بخشی به مردم از طریق صداوسیما و رسانه‌ها با طرح مباحث تخصصی از طریق کارشناسان انجام و خطرات این کالاهای قاچاق برای سلامت، تبیین شود.
وی ادامه داد:باید تلاش بیشتری برای مبارزه و کاهش اثرات قاچاق کالا و ارز در هرمزگان صورت گیرد و اقدامات پیشگیری از قاچاق نیز انجام شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به اهمیت اجرای طرح ضروری در راستای فروش قانونی سوخت توسط مرزنشینان در هرمزگان اشاره کرد و افزود:پیگیری‌های بسیاری برای اجرای این طرح در استان صورت گرفته و امیدواریم سریع‌تر به نتیجه برسد.
رئوفی با اشاره به لزوم فعال سازی و رونق بازارچه‌های ملوانی، تصریح کرد:این اقدامات موجب بازدارندگی از قاچاق و ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم خواهد شد و باید تلاش کنیم طبق قانون شرایط برای این فعالیت‌ها تسهیل شود.
وی خواستار اطلاع رسانی اقدامات و آموزش بیشتر توسط دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت روابط عمومی‎ها شد و بیان داشت:مدیران دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم داشته باشند.