۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی-صنعتی ارس پرداخت شد

۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی-صنعتی ارس پرداخت شد

 

 


تبریز-توفیقی
مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت:سال گذشته ۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی این منطقه تصویب و پرداخت شد.
آیدین جهانگیری اظهار کرد:از ابتدای سال گذشته برای اهداف و برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، مبنی بر تداوم اجرای طرح‎های اولویت‎دار اقتصاد مقاومتی و به منظور تامین تسهیلات لازم برای نگهداشت و افزایش تولید و اشتغال در
 بنگاه های اقتصادی، نوسازی و بازسازی بنگاه ها و صنوف تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام، بیش از ۳۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی-صنعتی ارس مصوب شد که نسبت به سال ۹۸ افزایش ۳۴ درصدی دارد.وی اظهار کرد:سال گذشته پرونده ۴۰ واحد تولیدی در منطقه آزاد ارس بررسی و جهت دریافت تسهیلات به کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید استان معرفی شد.
جهانگیری یادآوری کرد: پرداخت تسهیلات به این واحدها با اخذ مصوبه از کارگروه تسهیلات و معرفی به بانک های عامل انجام شده است.
مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سال گذشته به رغم اینکه جلسات کارگروه ستاد تسهیلات استانی به دلیل شیوع کرونا به صورت محدود برگزار شد میزان تسهیلات اعطایی و نیز تعداد شرکت های دریافت کننده این تسهیلات به نسبت سال ۱۳۹۸ روند افزایشی داشت.