گام بلند شهرداری منطقه سه اسلامشهر برای تسریع در خدمت رسانی به شهروندان

علی نعمتی مدیر منطقه سه از عزم جدی شهرداری اسلامشهر برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.



علی نعمتی مدیر منطقه سه از عزم جدی شهرداری اسلامشهر برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.
مدیر منطقه سه شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری، عمران و آبادانی شهر می‌باشد، گفت: با هدف بهسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان پروژه های بسیاری در سطح شهرک از جمله پروژه احداث میدان در تقاطع بلوار ولیعصر و بلوار مفتح در ابتدای جاده کمالیه که با سرعت در دست اجرا است.
وی افزود: شهرداری در کنار این پروژه های کلیدی، از رفع مشکلات عمرانی در سایر کوچه ها و خیابان‌ها غافل نمی‌ماند و اکیپ‌های مختلف در نقاط مختلف سطح شهرک در حال انجام پروژه های عمرانی هستند.
نعمتی با بیان این که هم اکنون به همت واحد عمران منطقه عملیات تراش آسفالت معبر لاین شرقی بلوار امام خمینی حدفاصل مجتمع تجاری گندم و پلیس راهور تا ابتدای گلهای شرقی در حال اجرا می‌باشد تا برای روکش آسفالت آماده شود، تاکید کرد: در خیابان گل‌های شرقی مجتمع اکباتان و جانبازان، لکه‌گیری آسفالت نقاط آسیب دیده نیز توسط واحد امانی منطقه انجام شد.
مدیر منطقه سه شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه حوزه خدمات شهری منطقه نیز به طور مستمر و روزانه نسبت به نظافت و پاکسازی و جمع‌آوری نخاله ها و زباله های سطح شهر اقدام میکند گفت: عملکرد روزانه حوزه خدمات شهری منطقه، در داشتن شهری پاکیزه و زیبا بسیار موثر می‌باشد، و در کنار آن واحد زیباسازی منطقه نیز با اقدامات خود همچون رنگ آمیزی و طراحی دیوارهای سطح شهرک، رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای کوچه ها و خیابان‌ها و درج مشخصات آنها، رنگ آمیزی زیر مخزنی‌های مخازن زباله و ... که در نقاط مختلف سطح شهرک در دست اجرا می‌باشند سیمای شهر را زیبا و آرامش بصری را برای شهروندان به ارمغان آورده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به همت واحد زیباسازی منطقه طی روزهای گذشته دیوارهای خیابان گل‌های غربی طراحی و رنگ آمیزی شدند و تابلوهای راهنمای معابر در محله مدیریت نصب شدند، همچنین  زیر مخزنی‌های مخازن زباله در محله مهستان رنگ آمیزی گردیدند.