تقدیراز واحد تولیدی صنعت کاشی و سرامیک استان یزد

با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تقدیراز واحد تولیدی نمونه صنعت کاشی و سرامیک شهرستان اردکان استان یزد، انجام شد.

يزد-اکبرخیرخواه
با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تقدیراز واحد تولیدی نمونه صنعت کاشی و سرامیک  شهرستان اردکان استان یزد، انجام  شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد،با توجه به شیوع همه جانبه ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم به منظور تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استانی، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد به اتفاق معاونین اداره کل، به شرکت 
ایفا سرام اردکان مراجعه و ضمن بازدید، با اهداء تندیس و لوح تقدیر در محل کارخانه، ازاین واحد صنعتی ، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در این بازدید گفت: جای بسی خوشحالی است که محصولات و واحدهای تولیدی استان دارالعلم و دارالعباده یزد به ویژه در حوزه صنعت کاشی و سرامیک، از خوشنامی خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند که به این واسطه ، ما توانستیم برای پارسال، هشت واحد تولیدی نمونه استانی و شایسته تقدیر را در منطقه خودمان داشته باشیم.
محمد رضا زارع بنادکوکی ادامه داد:براساس گزارش‌های واصله، کاشی و سرامیک استان ضمن تامین نیازهای داخل کشور، سهم بسیار خوبی را در سبد صادرات به خود اختصاص داده است و ما عقیده داریم که تولید پایدار در گرو صادرات مستمر و به روز بودن با تجارت جهانی است.
وی در این خصوص افزود:تمامی کارکنان و مسئولین اداره کل استاندارد استان یزد در جهت برداشتن موانع و هموارسازی مسیرصادرات و واردات ساعی هستند، ضمن این که در خصوص نمونه‌برداری از محموله‌های صادراتی کاشی و سرامیک استان طبق ضوابط جدید، به دنبال پیاده‎سازی راهکاری هستیم تا کمترین اتلاف وقت را صادرکنندگان عزیز داشته باشند.
وی ادامه داد: در سال‎های گذشته، واحدهای تولیدی استان، توانمندی نمونه کشوری شدن خود را به درجه اثبات رسانده اند و توانسته اند جایزه‎های نمونه کشوری را از آن خود سازند و این واحد تولیدی با توجه به وسعت و مجهز بودن به فناوری‏های مدرن و
 به روز دنیا، قابلیت نمونه کشوری شدن را در درون خود دارد، ضمن این که با بررسی‎های صورت گرفته، اختلاف سطح امتیازبرخی از واحدهای تولیدی نمونه استانی پارسال با نمونه کشوری بسیار ناچیزبوده است. 
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در پایان گفت: استان کویری یزد از سال‏های دور تاکنون در جهان به صورت یک برند خوشنام مطرح است، از
 این رو از تمامی واحدهای تولیدی و حتی خدماتی استان یزد تقاضا داریم جایگاه والای خودشان را در کشور،منطقه و جهان دریابند و خود را به استان و ایران محدود و محصور ننموده و حضور در بازارهای جهانی و بین‏المللی را هم مدنظر داشته باشند.
مهران محققی، مدیرعامل شرکت ایفا سرام اردکان نیز در این بازدید گفت:به غیر از تولید وتجارت در عرصه داخل و خارج کشور، به هدف والاتری نظر داریم و آن ارتقاي فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد و با کیفیت است، که این واحد تولیدی در حد توان و ظرفیت خود در محورهای مختلف تولید و آموزش عمومی در این راستا تمامی مساعی خود را به کار گرفته 
است.