گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی نفت خزر تمدید می‌شود

مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت خزر از برگزاری نخستین دوره ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های دریافت شده از سوی گروه ممیزان خارجی خبر داد.


مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت خزر از برگزاری نخستین دوره ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های دریافت شده از سوی گروه ممیزان خارجی خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، نیکوالسادات میرطاهری در تشریح تازه‌ترین اقدام‌های انجام‌شده برای دریافت گواهینامه استانداردهای مدیریتی این شرکت اظهار کرد: سال ۹۸ در راستای نگهداشت سیستم‌های مدیریتی همانند سال‌های گذشته و در راستای صحه‌گذاری بر عملکرد فرآیندهای جاری سازمان و براساس استانداردهای بین‌المللی، برنامه ممیزی خارجی با حضور ممیزان شرکت TUV InterCert آلمان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: برنامه ممیزی شرکت نفت خزر در حوزه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت بهداشت و ایمنی، مدیریت زیست محیطی و نظام مدیریت بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران برای چهارمین دوره سه ساله در ستاد تهران و پایگاه پشتیبانی بهشهر و همچنین طراحی مدیریت انرژی در ستاد تهران انجام و این شرکت موفق به کسب گواهینامه‌های ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، ISO/ TS ۲۹۰۰۱:۲۰۱۰، HSE-MS  و ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸  با تازه‌ترین ویرایش‌های بین‌المللی شد.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت خزر عنوان کرد: امسال نیز با انجام ممیزی فنی انرژی ساختمان، پیاده‌سازی مدیریت انرژی در شرکت نفت خزر انجام خواهد شد، همچنین در تیرماه امسال برگزاری نخستین دوره ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های دریافت‌شده از سوی گروه ممیزان خارجی برنامه‌ریزی شده و در دست اقدام است.