نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد برای نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد برای نیم سال دوم تحصیلی 1400-۱۳۹۹ را اعلام کرد.
به گزارش دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کلاس‌های دانشجویان غیرپزشکی ۳ تیرماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و کلاس‌های دانشجویان پزشکی ۱۰ تیرماه به اتمام خواهد رسید.
شیوه آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل شیوع بیماری کرونا مجازی انجام می‌شود و سه سامانه دان، وادانا و واحد الکترونیکی، آموزش‌ها را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.
در این میان بسیاری از دانشجویان نگران نحوه برگزاری امتحانات هستند.احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در این باره گفت:این دانشگاه 
بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهد کرد و در صورتی که این ستاد مصوب کند که امتحانات غیرحضوری باشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر طبق آن امتحانات را مجازی برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مطمئن باشند که سلامت آن‌ها برای مسئولان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در صورت فراهم نبودن شرایط برگزاری امتحانات حضوری، امتحانات به صورت آنلاین برگزار می‌شود.