فراخوان پسا دکترای آکادمی جهانی علوم به میزبانی دانشگاه کامستس

آکادمی جهانی علوم «TWAS» با همکاری دانشگاه کامستس اسلام آباد (COMSATS University Islamabad) دوره‌های پژوهشی پسادکتری برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه برگزار می‌کند.

فراخوان پسا دکترای آکادمی جهانی علوم به میزبانی دانشگاه کامستس

آکادمی جهانی علوم «TWAS» با همکاری دانشگاه کامستس اسلام آباد  (COMSATS University Islamabad) دوره‌های پژوهشی پسادکتری برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه برگزار می‌کند.
به گزارش مهر، آکادمی جهانی علوم «TWAS» با همکاری دانشگاه کامستس اسلام آباد (COMSATS University Islamabad) دوره‌های پژوهشی پسادکتری برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه برگزار می‌کند.
آکادمی جهانی علوم «TWAS» با همکاری دانشگاه کامستس اسلام آباد (COMSATS University Islamabad) دوره‌های پژوهشی پسادکتری برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه در زمینه‌های 
علوم زیستی، داروسازی، علوم شیمی، محیط زیست، علوم فنی و مهندسی، فیزیک، ریاضیات، علوم مدیریت، علوم اقتصادی و اجتماعی و روابط بین الملل برگزار می‌نماید. این دوره‌ها به میزبانی دانشگاه کامستس برگزار می‌شود و طول مدت آن حداقل شش ماه و حداکثر یک سال است.
پژوهشگر شرکت کننده در این دوره ماهانه مبلغی را به عنوان حقوق دریافت می‌کند و تمامی هزینه‌های مربوط به اقامت، غذا و بیمه سلامت پژوهشگر بر عهده میزبان است. لازم به ذکر است شرط سنی برای شرکت در این دوره وجود ندارد.
علاقمندان می‌توانند درخواست خود را تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۰( برابر با ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ ) به آدرس ایمیل cuitwasfellowships@comsats.edu.pk(کاشف مسعود) ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در این برنامه به وبگاه https://twas.org/opportunity/twas-cui-postdoctoral-fellowship-programme مراجعه کنند.