مردم در روز های پایانی سال نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

استاندار کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه گفت: کالاهای اساسی به مقدار لازم در استان کرمانشاه وجود دارد و مردم در روز های پایانی سال نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.

استاندار کرمانشاه گفت: کالاهای اساسی به مقدار لازم در استان کرمانشاه وجود دارد و مردم در روز های پایانی سال نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.
به گزارش مهر، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم در روزهای پایانی سال نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند و برنج، گوشت، روغن
 و مرغ به اندازه نیاز در بازار وجود دارد.
وی با اشاره به وجود مشکلاتی در عرضه مرغ افزود: در بحث زنجیره تأمین و عرضه مرغ مشکلاتی وجود داشت که با تصمیمات اتخاذ شده از فردا مشکلات حل خواهد شد و واحدهای صنفی باید مرغ را با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ عرضه کنند.
استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین مصوب شده است که از فردا بازرسان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت بر زنجیره توزیع مرغ از واحد تولیدی تا واحد صنفی نظارت کنند و با متخلفان برخوردهای سختی از جمله پلمب واحد صنفی صورت خواهد گرفت.
بازوند بیان کرد: همچنین برای تنظیم بازار شب عید عرضه مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان از فردا آغاز خواهد شد.
با اشاره به موضوع اینکه میوه لازم برای شب سال نو خریداری
 شده است، گفت: ۷۵۰ تن میوه شامل ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب خریداری شده است و طی ۴۸ ساعت آینده قیمت عرضه آن مشخص خواهد شد.
وی تاکید کرد: در صورت احساس نیاز آمادگی لازم برای خرید میوه بیشتر از سوی استانداری کرمانشاه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود دارد.