افتتاح نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه شرکت عمران شهر جدید اندیشه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیشه؛

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه، با حضور دکتر شهلی‌بر مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادر، دکتر مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه و دکتر مشفق معاون توسعه منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، از پروژه در دست اجرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز ۴ شهر جدید اندیشه بازدید به عمل آمد.

افتتاح نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه  شرکت عمران شهر جدید اندیشه

شهریار-برزگر
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه، با حضور دکتر شهلی‌بر مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادر، دکتر مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه و دکتر مشفق معاون توسعه منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، از پروژه در دست اجرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز 4 شهر جدید اندیشه بازدید به عمل  آمد. 
دکتر مسلم خانی ضمن تشریح نحوه شکل‌گیری ایده ساخت کانون و تعامل با کانون پرورش فکری تاکید کرد:با نگاه جدیدی که مدیریت شرکت عمران شهر جدید اندیشه به نحوه ساخت و ساز در شهر جدید اندیشه دارد وظیفه انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی و خدماتی را با دید منطقه ای و فرامنطقه  در 
برنامه کاری خود قرارداده که از جمله آن می‌توان به ساخت بیمارستان، دانشگاه، کانون پرورش فکری و پردیس سینمایی و...نام برد.
دکتر مسلم خانی در ادامه افزود:در کنار ساخت این پروژه ،پروژه های دیگری از جمله مدرسه وموزه نقشه کشور نیز درحال طراحی و ساخت می‌باشد که این منطقه از شهر در آینده به مکانی مناسب جهت بازدید دانش آموزان و دانشجویان بدل می گردد.
در ادامه دکتر شهلی ساخت پروژه هایی از قبیل کانون پرورش فکری را در راستای اقدامات مهم توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر نام برد که میتواند امکان تعاملات اجتماعی مناسب را در شهر فراهم نماید.
دکتر مشفق معاون توسعه منابع کانون 
پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیرضمن تشکر و قدردانی از نگاه مثبت شهرهای جدید در ایجاد بافت‌های مناسب مسکونی با تمام متعلقات اجتماعی و فرهنگی مورد نیاز، احساس امیدواری نمود که این نگاه مثبت و مناسب ادامه داشته باشد.دکتر شفیق در ادامه ازتبدیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیشه به عنوان پایگاه مرکزی فعالیت کانون درغرب استان تهران خبر داد.
 افتتاح نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه شرکت عمران شهر جدید اندیشه
در ادامه بازدید و در راستای انجام خدمات فرهنگی و اجتماعی و تعاملات فی مابین هنرمندان شهر با شرکت عمران نمایشگاه نقاشی در نگارخانه شرکت عمران شهر جدید اندیشه در بازار ایرانی اسلامی نقش اندیشه افتتاح شد.
در این مراسم دکتر شهلی بر یکی از وظایف شرکت عمران شهرهای جدید را توسعه اجتماعی فرهنگی برشمرد و پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی را از دغدغه‌های مهم این شرکت برشمرد.
ایشان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه فیلم و عکس شهرهای جدید در سال جاری که حدود
 4500 اثر از هنرمندان شهرهای جدید کشور در آن به رقابت پرداختند. همچنین طراحی گذرهای فرهنگ و هنر در اکثر شهرهای جدید که محلی است برای تولید و عرصه آثار هنری برگزاری این نمایشگاه در شهر اندیشه که چهارمین نمایشگاه آثار هنری در دو سال گذشته در اندیشه نیز می‌باشد که با همکاری و مساعدت شرکت عمران شهر جدید اندیشه برگزار گردید ، از شهر اندیشه به عنوان شهری پیشتاز در این خصوص قلمداد نمود. ایشان از برگزاری نمایشگاه، ساخت گالری و موزه و انجام امور فرهنگی در شهر را جزو برنامه‌های مهم در دستور کار شرکت های عمران نام برد.
دکتر مسلم خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیز در این مراسم این نوید را 
به هنرمندان داد که نگارخانه شرکت عمران در صورت اعلام نیاز هنرمندان و تائید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده همکاری با این عزیزان است.
دکتر مسلم خانی انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را جزو اولویت های شرکت عمران دانست و فلسفه برپایی این نگار خانه را نیز کمک به اقدامات فرهنگی و حمایت از هنرمندان شهر و شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با رعایت مسائل بهداشتی در سال جدید نیز بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم تا مردم شهر جدید اندیشه و استان تهران از نمایشگاه‌های مختلف هنری برگزار شده در این نگارخانه بازدید به عمل آورند.