آغاز کاشت ۹ هزار اصله درخت در شهر اندیشه

به مناسبت روز درختکاری انجام گرفت؛

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، طی مراسمی با حضور علی ملکی شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر اندیشه، معاونین و مدیران شهرداری اندیشه مراسم کاشت نهال در روز درختکاری برگزار گردید.

آغاز کاشت ۹ هزار اصله درخت در شهر اندیشه

شهریار-برزگر
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، طی مراسمی  با حضور علی ملکی شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر اندیشه، معاونین و مدیران شهرداری اندیشه مراسم کاشت نهال در روز درختکاری برگزار گردید.
شهردار شهر اندیشه در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت:شهر اندیشه یکی از شهرهای پایلوت در حوزه‌ی ارتقای فضای سبز و دارا بودن قریب به 17 متر سرانه برای هر نفر در حوزه ی فضای سبز است که این پتانسیل توانسته اندیشه را در حوزه‌ی زیبایی منظر
 از لحاظ فضای سبز به نوعی متفاوت از شهرهای دیگر معرفی کند.
وی در ادامه افزود:با توجه به تمهیداتی که در راستای برگزاری روز درختکاری در اندیشه انجام گرفته بود ، شاهد آغاز عملیات کاشت
 9000 اصله نهال در شهراندیشه به صورت نمادین بودیم که با حضور مسئولین و اعضای شورای اسلامی این مهم انجام 
گرفت.
شهردار اندیشه خاطرنشان کرد:این تعداد اصله درخت قرار است در هفته منابع طبیعی در حاشیه بلوارهای آزادی و بلوار خلیج فارس و دیگر نقاط تعیین شده سطح شهر غرس گردد.
شهردار اندیشه ادامه داد:کاشت درخت یک سنت حسنه و مورد تاکید رهبر انقلاب است که بی‌شک باعث ایجاد محیطی مناسب و زیبا برای شهروندان و همچنین اقدامی فراگیر در راستای مقابله با آلودگی‌های اخیر است که همواره در اولویت اقدامات شورا و مدیریت شهری قرار داشته است.
 در ادامه ی این مراسم یعقوب وکیلی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه نیز از مصوبات مطلوب 
شورای اسلامی برای آبیاری قطره ای در شهر اندیشه خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی این مهم در دستور کار شوراست و انشاءالله در آینده ای نزدیک این پروژه با ساختار و ترکیبی جدید در شهر اندیشه اجرایی خواهد شد.