۵۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله پادنا خسارت دیدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

۵۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله پادنا خسارت دیدند

۵۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله پادنا خسارت دیدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۵۰ واحد مسکونی شهری منطقه پادنای سمیرم در زلزله اخیر خسارت دید.
منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین ارزیابی صورت گرفته از خسارات ناشی از زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه پادنای سمیرم اظهار داشت:این زلزله در ۵۰ روستا و ۳۰ شهر پادنای سمیرم احساس شده  است.
وی افزود : در ارزیابی‌ های اولیــــه صورت گرفته ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۵۰ واحد مسکونی شهری از ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیده  است.
 خسارت به ۱۷ مدرسه در پادنا مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ۱۷ مدرسه منطقه پادنا نیز به دنبال زلزله اخیر خسارت دیده است، ابراز داشت:همچنین به شبکه آبرسانی، قنوات و راه‌های این منطقه نیز خساراتی وارد شده است.
وی با بیان اینکه همچنان هفت تیم ارزیاب در سمیرم در حال ارزیابی خسارات هستند، تصریح کرد: بارش باران و برف عملیات ارزیابی را با مشکل مواجه کرده و با بهبود وضعیت جوی عملیات ادامه خواهد یافت.شیشه فروش گفت: همچنین باید توجه داشت ۲۰۰ تخته چادر، ۱۰ تُن نایلون، سه دستگاه کامیون و لودر برای منطقه آسیب دیده سی سخت اعزام شده است.