کره شمالی در پی سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت فایزر

اخیرا نیز در گزارش ناظران سازمان ملل ادعا شده دولت کره شمالی ۳۱۶ میلیون دلار رمز ارز را سرقت و خرج توسعه برنامه موشکی و هسته ای خود کرده است.


اخیرا نیز در گزارش ناظران سازمان ملل ادعا شده دولت کره شمالی 316 میلیون دلار رمز ارز را سرقت و خرج توسعه برنامه موشکی و  هسته ای خود کرده است.
هکرهای وابسته به کره شمالی برای دست یافتن به اطلاعات ساخت واکسن کرونا، تلاش دارند به سیستم رایانه ای شرکت واکسن سازی فایزر آمریکا نفوذ کنند.به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان اطلاعات کره جنوبی مدعی شده هکرهای کره شمالی سعی دارند برای دست یافتن به اطلاعات ساخت واکسن ویروس کرونا، به سیستم‌های رایانه‌ای شرکت آمریکایی فایزر رخنه کنند.
نمایندگان پارلمان کره جنوبی پس از یک نشست غیرعلنی کمیسیون مجلس، در مصاحبه با خبرنگاران این موضوع را به نقل از سازمان اطلاعات این کشور رسانه ای کرده اند."هائه کیونگ"  نماینده پارلمان کره جنوبی به خبرنگاران گفت: "سرویس اطلاعات کره جنوبی به ما اطلاع داد که کره شمالی با استفاده از رخنه سایبری برای هک کردن شرکت فایزر سعی در دستیابی به اطلاعات مربوط به واکسن کرونا و شیوه های احتمالی درمان کووید19 داشته است."