مدارس شاهد شناسنامه دار می‌شوند

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به ویژگی‌های شناسنامه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد که با همت کارشناسان و مدیران مدارس شاهد تهیه و تدوین شده اشاره کرد و گفت: هنر شناسنامه مدارس شاهد این است که کلی است، یعنی دارای انعطاف پذیری و قابلیت بومی سازی است و مدیران مدارس شاهد متناسب با شرایط مدرسه و دانش آموزان و اولیای آنها، انتخاب می‌کنند که چه فعالیت‌هایی را عملیاتی کنند.


مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به ویژگی‌های شناسنامه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد که با همت کارشناسان و مدیران مدارس شاهد تهیه و تدوین شده اشاره کرد و گفت: هنر شناسنامه مدارس شاهد این است که کلی است، یعنی دارای انعطاف پذیری و قابلیت بومی سازی است و مدیران مدارس شاهد متناسب با شرایط مدرسه و دانش آموزان و اولیای آنها، انتخاب می‌کنند که چه فعالیت‌هایی را عملیاتی کنند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا رزاقی در ویدئو کنفرانس کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان کرمانشاه گفت: شناسنامه مدارس شاهد دارای فرایند بهره برداری است، بدین معنی که گام های پنجگانه مدنظر از جمله ۱۰ اصل روان شناختی باید به ترتیب طی شود تا وارد گام ششم  یعنی شناسنامه شویم.