اتمام آزمون‌های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی

در ۳۲ استان صورت گرفت؛

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اتمام آزمون هماهنگ و متمرکز این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) در ۳۲ استان خبر داد.

اتمام آزمون‌های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اتمام آزمون هماهنگ و متمرکز این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) در  ۳۲ استان خبر داد.
به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از برگزاری موفق آزمون متمرکز پایان نیم سال اول 1400-۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.
وی افزود: آزمون‌های متمرکز پایان ترم دوره‌های علمی کاربردی در نوبت اول سال تحصیلی 1400-۱۳۹۹ طی هشت روز متوالی با ۲۵ عنوان دروس مهارت مشترک و عمومی در دو مقطع کاردانی (۱۴ درس) و کارشناسی
(۱۱ درس) که از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۷ دی ماه مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون به طور همزمان و به صورت غیرحضوری (برخط) در کل کشور آغاز و در تاریخ
 ۵ بهمن ماه سال‌جاری پایان یافت.
وی از برگزاری آزمون هماهنگ و متمرکز به صورت غیرحضوری (برخط) در ۳۲ استان برای ۲۵ عنوان درس با تعداد ۲۵۲۴۸۰ نفر درس خبر
 داد.
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این آزمون‌ها به منظور مساعدت با دانشجویان برای هر عنوان درس دو نوبت آزمون در نظر گرفته شده بود تا چنانچه دانشجو به هر دلیلی (قطعی برق، اینترنت و …) نتوانست آزمون اول را به پایان برساند می‌توانست در آزمون نوبت دوم شرکت کند.
وی بیان کرد: تمامی فرآیند برگزاری آزمون‌های متمرکز غیرحضوری (برخط) از طریق «سامانه آزمون متمرکز» انجام شده است.