اگر پرايد نمي‎خواهيد، خودروي گران‎تر برايتان توليد مي‎كنيم!

ببينيد ماجرا كاملا واضح و مبرهن است؛ دو شركت خودروسازي كشور، قرار نيست از حرف و خواسته خود كوتاه بيايند و شرايط اقتصادي كشور، مشكل غيراستاندارد بودن خودروها و تعداد فزاينده مرگ و ميرهاي جاده‌اي توسط خودروهاي‌شان را بپذيرند

اگر پرايد نمي‎خواهيد، خودروي گران‎تر برايتان توليد مي‎كنيم!

ببينيد ماجرا كاملا واضح و مبرهن است؛ دو شركت خودروسازي كشور، قرار نيست از حرف و خواسته خود كوتاه بيايند و شرايط اقتصادي كشور، مشكل غيراستاندارد بودن خودروها و تعداد فزاينده مرگ و ميرهاي جاده‌اي توسط خودروهاي‌شان را بپذيرند؛ در جايي‌كه شورای رقابت هم با افزایش ۲۳ درصدی قیمت محصولات سایپا و افزایش ۱۰ درصدی قیمت محصولات ایران خودرو موافقت کرده است و هم مجوز افزايش قيمت به آن‌ها داده، خريداران، يعني همين شما و ما مردم براي خريد خودروي غيراستاندارد چندين بار گران شده، هجوم مي‌بريم؛ مديران اين خودروسازي‌ها، به خود مي‌بالند كه حرف‌شان ثابت شد؛ به هر حال آن‌ها توليد مي‌كنند و ما مردم مي‌خريم؛ حتي اگر غيراستاندارد و مدام گران شود. پس اين دوشركت خودروسازي را در نهايت به اين نتيجه مي‌رسانيم كه با اين‌كه قصد داشتند توليد پرايد را متوقف كنند ولي به دليل هجوم ما مردم براي خريد آن فعلا توقف توليد پرايد را منتفي اعلام مي‌كنند.
از سوي ديگر همين مديران دو شركت بي‌رقيب خودروسازي اين اولتيماتوم را مي‌دهند كه اگر ما مردم بخواهيم براي پرايد جايگزيني توليد شود، اين جايگزين‌ها، گران‌تر از پرايد به دست‌مان خواهد رسيد. براي همين است كه  
قائم مقام سایپا هم معتقد است پراید جایگزینی ندارد و اگرمردم جايگزين مي‌خواهند، باید ساینا کوییک و تیبا را با قیمت‌های بالاتر جایگزین آن کنند.
اما چه جاي نگراني؟ مگر تا به حال افزايش قيمت در هر بازاري موجب شده كه ما مردم از خريدن آن صرف نظر كنيم و برايش صف نكشيم.
آقاي قائم مقام و ديگر مديران اين عرصه مي‌دانند كه ما محكوم هستيم به خريد محصولات اين دو شركت تحت هر شرايط ممكن و ناممكن.