دانشجویانی که دنیا را به تحسین واداشتند

دنیا در سده‌های اخیر شاهد حضور افرادی بوده است که در سنین پایین به موفقیت‌های علمی دست یافته‌اند و با دستاوردهایی ارزشمند ، ‌خود را به همه معرفی کرده‌اند.


قسمت اول
دنیا در سده‌های اخیر شاهد حضور افرادی بوده است که در سنین پایین به موفقیت‌های علمی دست یافته‌اند و با دستاوردهایی ارزشمند ، ‌خود را به همه معرفی کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، "بروم یا نروم؟" این سوالی است که اکثر فارغ‌التحصیلان برای ادامه تحصیلات تکمیلی از خود می‌پرسند و به طریقی مردد هستند که تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهند یا خیر.
دلایل این افراد نیز متفاوت است،‌ به عنوان مثال برخی از آنها بازار کار را مهم می‌دانند و برخی دیگر عاشق ادامه تحصیل و درس خواندن هستند.
انگیزه،‌ هرچه که باشد، انتخاب رشته‌ای مناسب برای مطالعه می‌تواند یک فرآیند دشوار اما در نهایت،‌ شیرین باشد.
اگر  برای ادامه تحصیل احساس گیجی و ابهام می‌کنید، شرح حال این لیست ۱۰ نفره که جوان‌ترین فارغ‌التحصیلان دوره دکتری در جهان تاکنون هستند را مطالعه کنید تا برای ادامه تحصیل انگیزه بگیرید.
  کارل ویت"( Karl Witte)
"کارل ویت" در سال ۱۸۰۰ میلادی در آلمان به دنیا آمد.وی فرزند یک نویسنده حوزه آموزش بود که گفته می‌شود،‌ فرضیه‌های خود را روی پسرش اجرا کرد. البته که روش‌های این پدر موفقیت‌آمیز بوده است چراکه کارل در ۹ سالگی می‌توانست به ۵ زبان زنده دنیا صحبت کند. این اعجوبه زمانی‌که ۱۳ سال داشت،‌ موفق شد مدرک دکتری خود در رشته "فلسفه" را از دانشگاه "گیسن"( Giessen) دریافت کند.
وی در سال ۱۸۱۸ میلادی برای رسیدن به اهداف دیگر خود به ایتالیا سفر کرد. اما عشق او به کتاب، ویت را به سمت و سویی دیگر سوق داد و در نهایت به دانش پژوهان "دانته"(شاعر ایتالیایی) تبدیل شد.
نام کارل در لیست جوان‌ترین دکترهای دنیا در کتاب رکوردهای جهانی "گینس" ثبت شده است.
ادامه دارد...