سامانه صدای پاسخگو در نفت مناطق مرکزی راه‌اندازی شد

روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای ارتباط دوسویه و تکریم همکاران و ارباب رجوع با مجموعه کارکنان و ذی‌نفعان این شرکت و برخورداری از نظرها، انتقادها و پیشنهادها، اقدام به راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو کرد.



روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای ارتباط دوسویه و تکریم همکاران و ارباب رجوع با مجموعه کارکنان و ذی‌نفعان این شرکت و برخورداری از نظرها، انتقادها و پیشنهادها، اقدام به راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان است. تا پایان وقت اداری روزهای کاری نیز همکاران به‌صورت مستقیم پاسخگوی تلفن مراجعان هستند و با دسته‌بندی مسائل و موضوعات مطرح‌شده، در اختیار مدیریت ذی‌ربط برای بررسی و پاسخ قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، شماره صدای پاسخگو با شماره
 ۸۷۵۲۳۴۰۰ -۰۲۱ به‌صورت رسمی فعالیت خود را  هم‌زمان با روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی آغاز کرد.
مهم‌ترین ویژگی این سامانه ایجاد تعامل میان کارکنان و ارتباط با مجموعه مدیریت شرکت است. ضرورت این سامانه از آن حیث قابل توجه است که برخی همکاران در مناطق عملیاتی دسترسی به مدیریت‌های ستادی ندارند و از این طریق فرصت برای طرح مسائل و مشکلات آنها با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود. با اجرای این سامانه، روابط عمومی تمامی نظرات را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت می‌کند و در جهت انجام رسالت کاری خویش به‌عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذی‌ربط می‌رساند تا ضمن بهره‌مندی از نظرات سازنده همکاران و مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه باشد.