مظاهری روی نوار موفقیت و محبوبیت در استقلال

یک کلین شیت دیگر از دروازه‎بان جدید آبی پوشان در اصفهان کافی بود تا وی گام بلند دیگری در راه محبوبیت زودهنگام در تیم استقلال بردارد.


یک کلین شیت دیگر از دروازه‎بان جدید آبی پوشان در اصفهان کافی بود تا وی گام بلند دیگری در راه محبوبیت زودهنگام در تیم استقلال بردارد.
در روزهایی که استقلال عملکرد فنی قابل توجهی ندارد و بازی‌های این تیم واکنش منتقدان را در پی دارد و در روزهایی که پای مهاجمان این تیم به گلزنی قفل شده است و هافبک‌های آن کمتر به خلق موقعیت می‌پردازند، عملکرد خط دفاعی آبی پوشان به لطف درخشش یک دروازه‌بان مطمئن در چارچوب دروازه این تیم قابل تمجید است.
آبی پوشان که حالا با ۱۲ امتیاز و هم امتیاز با تراکتور در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند، بعد از پرسپولیس که هنوز دروازه‌اش در لیگ برتر باز نشده همراه تراکتور با ۳ گل خورده بهترین خط دفاعی مسابقات را دارند تا به لطف تنها یک گل زده بیشتر یک پله بالاتر از آنها قرار داشته باشند.
استقلال و تراکتور به یک اندازه گل خورده‌اند و با این تفاوت که محمدرضا اخباری در هر ۷ دیدار تیمش درون دروازه آنها قرار داشته و هر ۳ گل تیمش را خورده است اما رشید مظاهری در ۵ باز از ۷ بازی آبی پوشان به میدان رفته و تنها یک بار دروازه‌اش باز شده است.
مظاهری در پنجمین بازی پیاپی برای آبی پوشان موفق شد چهارمین کلین شیت خود را هم ثبت نماید. او مقابل ذوب آهن خیلی زود یک سوپر واکنش نشان داد تا اشتباه احمد موسوی و لیز خوردن او درون محوطه جریمه استقلال برای تیمش گران تمام نشود.
مظاهری در روزهایی که عملکرد فردی اغلب بازیکنان استقلال با نقدهایی همراه است، بهترین عملکرد را دارد و خیلی زود حرکت کردن روی نوار موفقیت و محبوبیت در این تیم را آغاز کرد.