به بهانه رفتار عجیب بازیکن استقلال در اصفهان مصدومیت و دیگر هیچ

رفتار عجیب بازیکن تیم فوتبال استقلال در اصفهان باعث شد تا کادر فنی تصمیم به اخراج وی بگیرد اما در نهایت با میانجیگری بخشیده شد.

رفتار عجیب بازیکن تیم فوتبال استقلال در اصفهان باعث شد تا کادر فنی تصمیم به اخراج وی بگیرد اما در نهایت با میانجیگری بخشیده شد.
به گزارش تسنیم، یکی از معضلات سال‌های اخیر تیم فوتبال استقلال رفتار پر از حواشی بازیکنان این تیم بوده است.در فصل جاری، محمود فکری، سرمربی استقلال بارها اعلام کرده که قصد دارد روی شخصیت‌سازی تیم استقلال کار کند اما همچنان رفتارهایی از بازیکنان سر می‌زند که باعث تعجب کادر فنی شده و اینکه چطور بازیکنی که عمر حضورش در استقلال زیاده نبوده به خودش اجازه می‌دهد چنین رفتاری نشان دهد.پس از رفتار فرشید اسماعیلی در یکی از جلسات تمرینی استقلال که منجر به کنار گذاشتن او شد، اتفاق دیگری نیز در اصفهان افتاد. یکی از بازیکنان این تیم که از سال گذشته تا الان همیشه مصدوم بوده و نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد، پس از مدت‌ها غیبت همراه آبی‌پوشان برای دیدار با ذوب‌آهن به اصفهان سفر کرد.
این بازیکن که می‌دانست جایی در ترکیب استقلال ندارد، اردوی آبی‌پوشان را ترک می‌کند. پس از اینکه بازیکن مد نظر تصمیم به بازگشت به هتل محل اقامت آبی‌پوشان گرفت از طرف فکری مورد بازخواست قرار می‌گیرد که چرا اردوی استقلال را ترک کرده اما در کمال تعجب بازیکن اعلام می‌کند که به خاطر اینکه مبلغ قراردادش کم است، شرایط خوبی ندارد! او در ادامه خودش را با دو سه بازیکن دیگر مقایسه می‌کند و می‌گوید که چرا باید آنها بیشتر از او پول بگیرند و  شاید با این شرایط به تیم رقیب برود!
فکری که از این حرف‌ها جا خورده بود به عوامل تیمش اعلام می‌کند دیگر نیازی به این بازیکن ندارد و هر کجا که دلش خواست برود. بازیکن مدنظر که متوجه اشتباه عجیبش شده بود، درخواست بخشش کرد اما سرمربی استقلال آن را نپذیرفت. در ادامه، وریا غفوری کاپیتان استقلال به همراه این بازیکن به دیدار فکری رفت و از سرمربی استقلال خواست که این بازیکن را ببخشد. میانجیگری غفوری باعث شد که فکری این بازیکن را اخراج نکند.
مشخص نیست در سال‌های اخیر چه اتفاقی در استقلال افتاده که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند که هر رفتاری نشان دهند، آن هم در شرایطی که آورده‌ای برای استقلال و هوادارانش نداشته‌اند.
بازیکنانی که در یکی دو فصل اخیر زیر نظر چند مربی استقلال مصدوم شده‌اند که نشان می‌دهد حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند و مصدومیت‌شان ارتباطی به تمرینات ندارد. بهتر است این بازیکنان که دنبال پول خوب هستند، یک بار هم طوری رفتار کنند که آورده‌ای برای استقلال داشته باشند و دو روز دیگر با جدایی از این تیم افسوس نخورند.