میز خبر

۰

راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام اقتصاد استان را شکوفا می‌کند
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: این مجتمع نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم مجتمع شاهد شکوفایی اقتصاد، صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ایلام، حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چوار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز و معاملات خُرد شرکت در استان ایلام و بخش چوار، از اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این مجتمع پتروشیمی است، اظهار کرد: بخش عظیمی از نیازمندی‌های این شرکت در استان ایلام و بخش چوار تامین خواهد شد که همین‌امر گردش مالی مناسبی برای بخش بازار و اصناف این شهر در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: خدمات پتروشیمی ایلام به مردم استان و بخش چوار با افتتاح فاز دوم این مجتمع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی گسترش و تسریع خواهد یافت.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: طی فروردین‌ماه با دریافت ۳۸ تن خوراک در ساعت، رکورد تازه‌ای در تولید پلی‌اتیلن سنگین در این مجتمع ثبت شد.
نجفی‌سمنانی افزود: پتروشیمی ایلام نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم مجتمع شاهد شکوفایی اقتصاد و صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام این مجتمع را سنگر خدمت به مردم عنوان کرد و یادآور شد: دیروز در دوران دفاع مقدس مردم مقاوم و مرزدار این استان حماسه آفریدند و امروز فرزندان این دیار در سنگر تولید و خدمت افتخارآفرینی خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:
سوخت رسانی در تهران طبق روال عادی ادامه دارد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سوخت رسانی در تهران طبق روال عادی ادامه دارد.
فاطمه کاهی در گفت و گو با خبرنگار شانا در این باره گفت: سوخت رسانی در جایگاه های سطح استان تهران طبق روال عادی ادامه دارد و هیچ کمبودی در این باره وجود ندارد.
وی با اشاره به افزایش مصرف بنزین در سطح شهر تهران افزود: در ساعات ابتدایی وقوع زلزله مقداری ازدحام در جایگاه های سوخت استان تهران به ویژه در جایگاه های سوخت شرق و مرکز شهر به وجود آمد.
کاهی تاکید کرد: ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران از همان ساعات اولیه در حالت آماده باش قرار گرفت.
وی تاکید کرد: خوشبختانه به هیچ کدام از تاسیسات و جایگاه ها آسیبی وارد نشده است و سوخت کافی در جایگاه های سطح شهر و استان تهران وجود دارد.
به گزارش شانا، ساعت ٤٨ دقیقه بامداد ، ۱۹  اردیبهشت ماه زمین
لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر که مرکز آن حومه شهر دماوند در استان تهران گزارش شده، این منطقه و تهران را به شدت لرزاند.

با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، حمیدرضا گلپایگانی را به ریاست هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
به گزارش شانا، در حکم مسعود کرباسیان خطاب به گلپایگانی آمده است:
«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و توانمندی‌های جنابعالی و با توجه به مصوبه مورخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجمع عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بدین‌وسیله جنابعالی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب می‌شوید.
امید است جهت نیل به اهداف سازمان با محوریت جهش تولید و در راستای سیاست‌ها و راهبردهای کلان شرکت ملی نفت ایران، با اتکال به ایزد متعال در چارچوب حاکمیت شرکتی و با استقرار سازوکارهای اجرایی لازم و بهره‌گیری از نیروهای مجرب و کارآمد، ایجاد سازوکار اثربخش کنترل‌های داخلی و استفاده حداکثری از امکانات موجود جهت حصول اطمینان از عملکرد کارا و اثربخش و با صرفه اقتصادی شرکت و شفافیت عملیات و صورت‌های مالی، در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید.»