می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس:

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل نساجی مازندران گفت : تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نساجی مازندران گفت : تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.
وی افزود: در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم  اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ما گفته بود و این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته در این شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.
اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم  همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم و تمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم اگر قرارداد جدید باشد امضا می کنیم.