جنگ ستارگان برای قهرمانی در تبریز

تراکتور - استقلال؛

مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و ۴ تیم بالای جدول با یکدیگر رقابت خواهند کرد و شاید گره صدرنشینی و قهرمانی تا حدی باز شود و یک تیم بتواند به سمت جام فرار بزرگی انجام بدهد. امروز در یکی از بازیهای حساس استقلال میهمان تراکتور تبریز است.

جنگ ستارگان برای قهرمانی در تبریز

مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و 4 تیم بالای جدول با یکدیگر رقابت خواهند کرد و شاید گره صدرنشینی و قهرمانی تا حدی باز شود و یک تیم بتواند به سمت جام فرار بزرگی انجام بدهد. امروز در یکی از بازیهای حساس استقلال میهمان تراکتور تبریز است.
جنگ ستارگان برای قهرمانی در تبریز بهترین عنوان برای این مسابقه دیدنی و حساس است جایی که تراکتور با مربیان جدید و ایرانی خود می خواهد دوباره اعاده حیثیت کند و استقلال صدرنشین هم حاضر نیست به هیچ وجه صدر را از دست بدهد. مساوی در این بازی به سود هیچ تیمی به خصوص استقلال نیست زیرا ممکن است در صورت لغزش صدر را از دست بدهد.
 تبریزی ها هم برخلاف استقلال در جام حذفی حضور دارند. آنها  می خواهند در لیگ برتر هم بازی های شان را با قدرت و برد به پایان برساند حتی اگر در عمل شانس زیادی برای قهرمانی نداشته باشند اما نایب قهرمانی در لیگ برتر در این فصل اهمیت فراوانی دارد زیرا تیم دوم به لیگ نخبگان آسیا می رود.قرمزپوشان تبریزی 13 امتیاز با استقلال اختلاف دارند ولی این دلیل نمی شود که انگیزه ای برای برد در تبریز نداشته باشند.
قرمزپوشان تبریزی با خمز اسپانیایی دو باخت  متوالی  مقابل نساجی و ذوب آهن متحمل شدند اما در جام حذفی با حمید مطهری مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی توانستند ذوب آهن را در جام حذفی شکست دادند و به جمع 8 تیم رسیدند. استقلال هم اقتصادی بازی می کند و پیروز می شود و به همین دلیل صدرنشین لیگ است چون دفاع کردن را بلد است.
در چند سال اخیر هیچ کدام از بازی این دو تیم مساوی نشده و تراکتور یک بار و استقلال 4 مرتبه پیروز شده است.