برنده پرسپولیس – سپاهان به سمت قهرمانی می رود

فرشید طالبی کارشناس فوتبال :

فرشید طالبی کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز چهارشنبه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت : فوتبال قوانین نانوشته زیاد دارد و اکنون اگرچه سپاهان ۷ امتیاز از پرسپولیس و ۸ امتیاز با استقلال صدرنشین اختلاف دارد اما هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

برنده پرسپولیس – سپاهان به سمت قهرمانی می رود

فرشید طالبی کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز چهارشنبه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت : فوتبال قوانین نانوشته زیاد دارد و اکنون اگرچه سپاهان 7 امتیاز از پرسپولیس و 8 امتیاز با استقلال صدرنشین اختلاف دارد اما هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.
وی  در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ برتر گفت: برنده مسابقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس به سمت قهرمانی خواهد رفت زیرا استقلال بازی سختی مقابل تراکتور تبریز دارد ،  تراکتوری که بعد از تغییر کادر فنی در جام حذفی برنده شد و روندش مثبت بود ،  بنابراین احتمال دارد استقلال در تبریز امتیاز از دست بدهد.
وی تاکید کرد: سپاهان هم برای اینکه هواداران خود را در هفته های پایانی لیگ راضی کند باید نتیجه بگیرد. البته که شرایط مسابقه و میزبانی و ... نیز در بازی پرسپولیس و سپاهان تاثیر گذار است.
وی افزود: چهارشنبه هر تیمی که درک و آنالیز بهتری از مسابقه داشته باشد و و نقاط قوت و ضعف حریف را بهتر شناساییی کرده باشد برنده خواهد شد . پرسپولیس و سپاهان مسابقه تاکتیک مربیان است و مثل کل فوتبال غیر قابل پیش بینی است اما هم سپاهان و هم پرسپولیس در این مسابقه به دنبال برد هستند.