پرسپولیس را در لیگ برتر بردیم ، در جام حذفی هم می بریم

امین کاظمیان بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور روز جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

پرسپولیس را در لیگ برتر بردیم ، در جام حذفی هم می بریم

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور روز جمعه  هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.
در این خصوص امین کاظمیان بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس را در لیگ برتر بردیم و حالا آنها با انگیزه مضاعفی به مصاف ما خواهند آمد.
کاظمیان در مورد دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی گفت :‌ هر دیدار در جام حذفی حکم یک فینال دارد که حساسیت این رقابت‌ها را بیشتر می‌کند. به خصوص اینکه شما با مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس بازی داشته باشید. ما این تیم را در لیگ برتر بردیم و حالا آنها با انگیزه مضاعفی به مصاف ما خواهند آمد. بعد از شکستی که این تیم مقابل ما داشت شرایط‌شان دگرگون شده و نتایج خوبی گرفته‌اند.
وی یادآور شد: اوسمار اولین تجربه خود به عنوان سرمربی پرسپولیس را مقابل ما انجام داد و حالا همه چیز تغییر کرده و پرسپولیس هم‌اکنون بهترین تیم ایران است. این تیم از نظر مهره‌ و سبک بازی تیم کاملی‌ست. امیدوارم بتوانیم این تیم را در اراک شکست دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.