«قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است

علی اشکانی کارشناس کشتی :

علی اشکانی کارشناس کشتی با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «قد» کشتی فرنگی ایران از آسیا بالاتر است و باید تلاش کنیم این روند در المپیک هم ادامه داشته باشد.

«قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است

علی اشکانی کارشناس کشتی با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «قد» کشتی فرنگی ایران از آسیا بالاتر است و باید تلاش کنیم این روند در المپیک هم ادامه داشته باشد.علی اشکانی در گفت‌وگو با مهر، درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا کاملاً قابل پیش‌بینی بود، تقریباً فکر می‌کنم ۱۵ بار است که تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان آسیا شد و این بار هم این اتفاق رخ داد. قطعاً کسب عنوان قهرمانی نشان از عملکرد خوب تیم دارد اما مواردی هم در این مسابقات وجود داشت که اعضای کادر فنی باید به آن توجه کنند.وی گفت: یکی از ایرادهایی کشتی‌گیران به خصوص کشتی‌گیران جوان در این مسابقات به چشم خورد، عدم مدیریت زمان کشتی بود. به عنوان مثال یک کشتی گیر در سه دقیقه اول خوب ظاهر شد اما در سه دقیقه دوم نتوانست طبق انتظارات ظاهر
شود. برخی دیگر از کشتی‌گیران مثل علیزاده، ساروی و میرزازاده از قاره آسیا فراتر هستند و قابل پیش‌بینی بود که بتوانند موفق شوند. قواره این کشتی‌گیران بلندتر از آسیا شده و فکر می‌کنم این مسابقات برای آن‌ها حکم تدارکاتی داشت.