باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم

اژه‌ای:

رییس قوه قضائیه گفت: باید پیوسته و متناسب با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم.

رییس قوه قضائیه گفت: باید پیوسته و متناسب با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، پس از ابلاغ و انتشار رسانه‌ای سند روزآمدشده‌ی تحول و تعالی قضائی، جلسه ستاد راهبری اجرای این سند به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در ابتدای این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: باید ابتدائاً از همه کسانی که در راستای عزت و اقتدار و حکمت ایران اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنند، تقدیر و تشکر داشته باشیم؛ عملیات «وعده صادق» یک اقدام فوق‌العاده و در راستای عزت و اقتدار و حکمت ایران اسلامی بود.
رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از نشست ، با اشاره به ابلاغ سند روزآمدشده‌ی تحول قضائی، اظهار کرد: «تحول» مقوله‌ای موقتی و ایستا نیست که یک بار انجام گیرد و تمام شود؛ باید پیوسته و متناسب با اقتضائات زمان، در دستگاه قضائی، تحول داشته باشیم و برای این کار، انعطاف به خرج دهیم.
رئیس دستگاه قضا بیان داشت: با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول در قوه قضائیه و همچنین با توجه به پایان دوره زمانی اجرای سند تحول قضائی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، روزآمدسازی سند تحول قضائی در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفت و این سند، اکنون در دسترس است.