هدف گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت در معابر تبریز

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت به صورت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر در سال جاری خبر داد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت به صورت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر در سال جاری خبر داد.
سامان احمدزاده در جلسه برنامه ریزی و هدف گذاری  اجرای نهضت آسفالت در سال جدید ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد:سال گذشته ۳۲۲ هزار تن آسفالت در مناطق دهگانه شهرداری تبریز توزیع شد که رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشت.
وی افزود:سال گذشته توانستیم با همت جمعی وضعیت آسفالت شهر را مدیریت کرده و امسال هم قصد داریم با توسعه کمی و کیفی آسفالت‌ریزی معابر و محلات چهره‌ای زیبا و در خور شأن تبریز ایجاد کنیم.
احمدزاده با اشاره به راه اندازی سومین کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز بیان داشت:با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته آسفالت ریزی معابر در سال جاری به ۵۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد که این امر مستلزم نظارت مستمر بر کیفیت تولید و توزیع آسفالت است.
وی با بیان اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در موضوع تولید آسفالت است، خاطرنشان کرد:باید با  برنامه‌ریزی دقیق  و حساب شده، معابری که آثاری از  خرابی در آسفالت آن دیده می شود از طریق دستگاه های مربوطه  مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد تا در اسرع وقت ترمیم و بازسازی شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت:اولویت اول مدیریت شهری تحقق وعده‌های آن است و باید شهروندان شریف شاهد بهبود وضعیت زندگی، اصلاح چهره شهر و محلات، روان سازی ترافیک و همچنین تسهیل تردد و آسایش خود به ویژه در محلات کم برخوردار شهر باشند.